Excel-ben lehet így összesíteni munkaórákat?
Vannak kezdő és végdátumok, illetve heti óraszámok.
Ezek alapján ki tudom számoltatni a végzett óraszámokat és összesíteni?
Pl 2014 jan 15 - 2016 febr 22 között heti 20 óra
2017 ápr 1 - 2018 jan 14 között heti 30 óra
Stb.
Tegyük fel, hogy az A oszlopban vannak a keződátumok, például ilyen formában (dátum mezőformátummal):
2014-01-15
2017-04-01
a B oszlopban a záró dátumok, iilyesmi formában (ugyancsak dátum mezőformátummal):
2016-02-22
2018-01-14
és a C oszlopban a heti óraszámok (számként):
20
30
ez esetben a D oszlopba ilyesmi képlet kerül (feltételezve, hogy az első sor az oszlopok fejlécei):
=($B2-$A2)/7*$C2
ugyanis a B és A oszlop különbsége a napok száma, egy hét 7 napból áll, ezért a napok számát el kell osztani héttel és be kell szorozni a heti óraszámokkal (C oszlop).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!