Excelben hogyan tudok létrehozni új sorozatot automatikus kitöltéshez?
Nem tudom, ugyanarról az Excel változatról van-e szó?
Néhány éve az Office előfizetésem kezdetén Excel 2016 volt, aztán Excel 365 lett, most nem tudom, mi a neve, de már nem 365; ugyan kaptam az értesítéseket, de nem foglalkoztam az elnevezésekkel.
Ennél:
• Fájl → alul Beállítások
• Speciális → legördíteni az Általános címig
• Egyéni listák szerkesztése → ÚJ LISTA → fel kell sorolni a lista elemeket vesszővel és szóközzel elválasztva → Hozzáadás → OK
Nem kívánt sorozat esetén ugyanezek a lépések kellenek, de Hozzáadás helyett a Törlés gombot kell választani.
Beírod egy cellába pl. az e betűt, és ha a cella jobb sarkánál megjeleníted a + jelet, akkor
• lefelé, vagy jobbra húzva az egérmutatót a cellákban sorra f, g, h, i stb. jelenik meg;
• felfelé, vagy balra húzva az egérmutatót a cellákban sorra d, c, b stb. jelenik meg.
Legalábbis nálam, mert kettős és magyar ékezetes betűket nem vettem be az egyéni listába.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!