Nvidia Control Panel MFAA, MSAA élsimítás vagy in-game?
Azt szeretném kérdezni, hogy hogy kellene ezeket normálisan használni? Azt már tapsztaltam, hogy a játékba beépített 4x/8x MSAA sokkal teljesítményigényesebb, mint az nvidia control panelé.
Viszont aki így jobban rá van állva az élsimítás dologra és szintén csak 60FPS-sel játszik, meg tudná mondani, hogy control panelben hogyan érdemes az erre vonatkozó beállításokat alkalmazni?
Arra gondolok, hogy pl. az MFAA, MSAA, anizotrópikus szűrők, meg még van egy, csak nem jut eszembe (vonaton ülök), egyszerre is lehet/kell alkalmazni, vagy nem érdemes? Én mostanában a minél tisztább képet preferálom, nem játszom 60FPS-nél többel, csak a built-in megoldások nagyon megdobják a VGA használatot és a legtöbb esetben szerintem csúnyábbak, mint a Nvidia control paneles globális beállítás.
Valaki használja ezt?
Ez érdekes, mert control panelben beállításokat kezelsz, akkor csak azokat írod felül amiket a játék opcióban is állíthatsz. (Illetve néha több lehetőséged van CP-ből).
Ergo ha egyikben átállítod 4x MSAA -ra, az ugyan olyan, mintha a másikban tennéd :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!