Miért szakadozik a Netflix az új telómon?
Figyelt kérdés
Most lett új telefonom (Samsung Galaxy A22 5G), és ha Netflix-en nézek egy filmet, szaggatt, akadozik. Otthoni wifi-ről használom, próbáltam telót újraindítani, routert újraindítani, az alkalmazást letörölni, újratelepíteni, de semmi nem segít. Semmi mással nincs gond, az Hbo Go is tökéletes, és az előző telefonomon semmi gond nem volt a Netflix-el.
Mi lehet a baj? 😥
2022. febr. 27. 18:27
1/1 anonim válasza:
Biztos, hogy nem az internetkapcsolattal van baj?
Próbáld újratelepíteni a Netflixet, esetleg töröld az alkalmazás által használt gyorsítótárazott adatokat, ezt általában a beállításokon belül lehet megtenni, ott ahol az alkalmazásokat szokás törölni.
Zárd be a háttérben futó más alkalmazásokat. Indítsd újra a telefont és próbáld újra.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!