Csontozat / rigging Blenderben?
Lowpoly figurát csináltam videó alapján Blenderben, mivel most kezdtem el használni.
A figura tök jól sikerült, még haja is van.
Viszont akartam bele "csontozatot" rakni, de egy olyan problémába ütköztem amit nem tudok kiküszöbölni.
Az egész figura Extrude-dal és Mirror Modifier-rel készült, szóval nem több darabból van, hanem egy nagy.
A csontokat sikerült belerakni, (szintén tükröztem a bal kezéből és lábából a jobba) viszont amikor "hozzá illesztettem" a testhez akkor csak a bal oldaliakkal tudtam mozgatni mindkét oldalt. Ráadásul a jobb oldali igen extrém módon teszi a hasonló mozdulatokat.
És még egy dolgot nem értek, méghozzá, hogy a haja miért nem marad a fején ha az elmozdul?
Itt van pár kép:
Igen de pont ez az.
Weight paint-tel sem tudok semmit alakítani rajta. Csak a bal oldalon. Ha a bal alkarról leveszek weight paint-tel mindent, akkor a jobb alkarról is ugyanúgy eltűnteti.
Küldtem képeket ahol ki vannak jelülve különböző csontok. Azokon látszik, hogy csak a bal oldaliaknak van befolyása mindenhova. Meg persze a gerincnek.
Igen a bal az eredeti a jobb meg a tükrözött.
De mit jelent az, hogy fogadjam el? o.O
Azt le kell okézni valahol, hogy akkor ez így nekem megfelel?
Ááá Megvan!
Zsír köszi!
Igazad volt. Nem tudtam, hogy ezt külön el kell fogadni :)
Már csak azt nem tudom, hogy a hajat hogyan ragasszam a fejéhez :D
Ez is sikerült!
Nagyon köszönöm! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!