Miért kap kék halált állandóan a gépem(win 10)?
Mar egy jo par napja eleg nagy gyakorisaggal kek halalt kapok, melyre az alabbi hibauzenetet dobja: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Random idokozonkent csinalja ezt. Valaki tapasztalt mar ilyet? Segitseget elore is koszonom!
nekem is ez volt pár hete! szerencsére csak egyszer (egyelőre)
utána frissített egyet a windows meg azóta már kétszer, ilyen gyakran nem szokott
azt olvastam nagyon sok hibalehetőség állhat mögötte, kezdve nem friss drivertól a haldokló memória és HDD-t is beleértve, szerintem első körben frissíts ha tudsz
"A 0x50-es hibát okozhatja hibás rendszerszolgáltatás vagy hibás illesztőprogramkód telepítése. A vírusirtó szoftverek is kiválthatják ezt a hibát, akárcsak egy sérült NTFS kötet.
Hibás hardver telepítése után is előfordulhat, vagy a telepített hardver meghibásodása esetén (általában a RAM hibás működéséhez kapcsolódik, legyen szó főmemóriáról, L2 RAM gyorsítótárról vagy video RAM-ról).
Eseménynapló: Ellenőrizze az Eseménynaplót további hibaüzenetekért, amelyek segíthetnek a hibát okozó eszköz vagy illesztőprogram meghatározásában. További információért lásd: Eseménynapló megnyitása. Keressen olyan kritikus hibákat a rendszernaplóban, amelyek a kék képernyővel azonos időben keletkeztek.
Hibás illesztőprogram: Vizsgálja meg az illesztőprogram nevét, ha az szerepelt a kék képernyőn, vagy jelen van az eseménynaplóban. Lépjen kapcsolatba az illesztőprogram szállítójával, hogy elérhető-e frissített illesztőprogram.
Hibás rendszerszolgáltatási probléma: Kapcsolja ki a szolgáltatást, bizonyosodjon meg, hogy ez megszünteti-e a hibát. Ha igen, lépjen kapcsolatba a rendszerszolgáltatóval egy esetleges frissítéssel kapcsolatban. Ha a hiba a rendszer indításakor jelentkezik, vizsgálja meg a Windows javítási lehetőségeit. További információért lásd: Helyreállítási lehetőségek a Windows 10-ben.
Vírusirtó szoftver problémájának: Kapcsolja ki a programot, nézze meg, hogy ez megszünteti a hibát. Ha igen, lépjen kapcsolatba a program gyártójával egy esetleges frissítéssel kapcsolatban.
Korrupt NTFS kötet probléma: Futtassa a Chkdsk /f /r parancsot a lemezhibák észleléséhez és javításához. A rendszerpartíció lemezellenőrzésének megkezdése előtt újra kell indítania a rendszert. Lépjen kapcsolatba a merevlemez gyártójával, hogy felkutassa az általuk a merevlemez-alrendszerhez biztosított diagnosztikai eszközöket.
Windows memóriadiagnosztika: Futtassa a Windows memóriadiagnosztikai eszközt, a fizikai memória teszteléséhez. Válassza a Start gombot, majd a Vezérlőpultot. A keresőmezőbe írja be a Memory (Memória) parancsot, majd válassza a Diagnosztizálja a számítógép memóriaproblémáit. A teszt lefutása után az Eseménynéző segítségével a Rendszernapló alatt tekintse meg az eredményeket. Az eredmények megtekintéséhez keresse meg a MemoryDiagnostics-Results bejegyzést.
Hibás hardverprobléma: Ha a rendszerhez nemrég új hardvert adott, távolítsa el azt, és nézze meg, hogy megismétlődik-e a hiba. Ha a meglévő hardver meghibásodott, távolítsa el vagy cserélje ki a hibás alkatrészt. Futtassa a rendszer gyártója által biztosított hardverdiagnosztikát. Ezen eljárásokkal kapcsolatos részletekért olvassa el a számítógép felhasználói kézikönyvét.
A kék képernyővel kapcsolatos általános hibaelhárítási információkért lásd a Kék képernyő adatai című részt."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!