Hogyan lehet a Team Viewer esetében jelentkező problémát (a kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt) megszüntetni, hogy ismét használni tudjam a szoftvert (és a távoli másik számítógépemet)?
Figyelt kérdés
Néhány napja a Team Viewer esetében a a kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt hibaüzenetet kapom (a távoli gépen írja ki). Ezt követően a távoli gépem lekapcsolódik. Nem tudom miért.
Csak személyi, ingyenes felhasználói licenszem van, amit nem léptem túl, és nincs több napon át folyamatosan használt aktív bejelentkezésem (naponta max. 15-18 óra egyfolytában).
Próbáltam a Team Viewer hálózatomhoz hozzárendelt eszközök számát csökkenteni (jelenleg 1 laptop és egy mobiltelefon van rajta). De nem gondolnám, hogy ez lenne a hiba oka, mivel korábban több hozzárendelt eszközzel is jól működött a Team Viewer.
Köszi!
2021. márc. 19. 21:39
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!