Teamviewer üres fehér ablak probléma?
Lenne egy olyan problémám a teamviewerrel, amire még hosszas kutakodás után sem találtam megoldást. Az otthoni gépről szeretnék itthonról felcsatlakozni a munkahelyi gépemre, és azt irányítani. A belépés simán ment, látszólag tök jól működik minden.
Elindítanám a levelezőprogramot, és egy üres fehér ablak jelenik meg, nem tölt be látszólag. Utána munkahelyen bemegyek, onnan laptopról irányítom teamviewerrel a munkahelyi gépet, akkor érdekesmód működik minden, nincs a fehér üres ablak, betölti.
Majd ezután hazajövök, próbálom itthonról is megnyitni a levelezőprogramot (Thunderbird) és megint nem történik semmi. Mivel a munkahelyi üzeneteim csak ezen tudom elolvasni, ezért kéne rá sürgősen valami megoldás, mivel a Covid miatt home officeba rendeltek el mindenkit. Mit lehetne csinálni, hogy ez működjön? Teljesen tanácstalan vagyok több óra guglizás után is...
Kérdezd meg az illetékest.
(azaz a cég rendszergazdáját)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!