Ubisoft Connect (Uplay) eltűnt játék?
Figyelt kérdés
Hi!
Azt vettem észre, hogy a Ubisoft Connect (Uplay) fiókomból eltűnt egy játék, amit pár éve beregisztráltam (dobozos, itt van a szekrényben).
Ez lehetséges? Support tud segíteni?
Illetve egy játékot jelez a könyvtáram, hogy megvan, ellenben csak a demóját próbáltam ki, tehát nem vettem meg. Ez miért?
Köszi.
2021. jan. 22. 10:09
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Support tud segíteni?"
Valószínűleg már rég kiderült volna, ha azzal kezded, hogy nekik írsz.
3/3 A kérdező kommentje:
Írtam, segítettek, megoldódott, köszi.
2021. jan. 28. 10:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!