Hol tudnám elsajátítani a Cheat Engine elvét?
Sok játéknál működhet. Én másik progit (cheatfinder [link] ) használtam erre a célra, de a lényeg mindkettőnél ugyanaz.
Megtalálni a memóriában azt a részt (azokat a címeket) ahol a játék bizonyos módosítani kívánt értékeket tárol (pl pénz, életenergia, lőszer, stb.), majd ezeket az értékeket kedvünk szerint módosítgatni.
A probléma viszont a következő: A legtöbb újabb játék, már rendelkezik alapvető "védelemmel" ez ellen. Pl hogy mindig más címekben tárolja az értéket. Így egy ilyen egyszerű trainer már nem hozható létre, ugyanis mindig újra, és újra meg kell keresni az adott értékek címeit.
A program egyébként kb így működik:
Tegyük fel, hogy játszol egy játékkal, amiben 10.000 dollárod van, és ezt szeretnéd átírni többre.
Alt-tabbal átváltasz a memória keresőbe, kiválasztod, hogy melyik program/folyamat memóriájában akarsz keresni, majd rákeresel a 10.000-re.
Igenám, de ilyen értéket, hogy 10000 rengeteg cím használni fog, ezért kapsz egy listát, több száz/ezer memóriacímmel. Ez nekünk még nemjó. Ezért visszamegyünk a játékba, és mondjunk elköltünk a 10.000-ből 500-at. Így ugye lesz 9500 dollár. Ismét visszamegyünk a memória keresőbe, és itt már nem új keresést végzünk, hanem folytatjuk az előzőt. Azaz azokban a címekben keressük ezt az értéket amiket az előző 10.000-es keresésünk már kiszűrt. Így jó eséllyel már csak pár memóriacím marad ami a 9500-as értéket tartalmazza. (előfordulhat az is, hogy még mindig sok címet talál, ilyenkor ismét veszünk valamit, és ismét tovább folytatva a keresést szűkítjük a találatokat) Ha végre kevés ilyen cím van (1-2-3-4 db), akkor szépen egyenként átírjuk azokat, majd visszamenve a játékba ellenőrizzük, hogy változott e a rendelkezésre álló összeg. (előfordulhat, hogy nem rögtön változik, hanem csak akkor ha ismét veszünk valamit, ezért ezt is ki kell próbálni)
Ha végre megváltozott az összeg a játékban, akkor örülhetünk, ügyesek voltunk. Meg van az a memória cím, aminek az értéke a játékban a rendelkezésre álló pénzösszeg. Elmentjük ezt a memóriacímet, és később már nem kell keresgélnünk, tudjuk mit kell módosítani. Ha tudunk programozni, akkor akár trainert is írhatunk hozzá. (feltéve, ha nincs levédve a játék, változó címekkel :P )
Röviden ennyi a lényege. Remélem érthető volt.
A sok idióta, taplónak üzenem, hogy nyalogassa az édeanyját.
Harmadik:Nagyon köszönöm, ennél nem lehetett volna pontosabban és rövidebben leírni. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!