Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Unity-ben hogy tudom megkapni...

Unity-ben hogy tudom megkapni az összes Prefab-et, amin egy bizonyos Tag van?

Figyelt kérdés

Egy megoldást találtam rá, de csak akkor működik valamiért ha gépen indítom el Unity-n belül, de telefonon csak egyet kap meg az 5 prefab közül. Azért szeretném így, hogy később ha esetleg csinálok még ilyen vagy hasonló elemeket, akkor azokat egyszerűen csak létrehozom prefab-ként, és automatikusan beveszi magának a játékba. Működik is, csak valamiért egyedül az editoron belül.


A kódom:


ObjectPool[] platformPools;

float[] platformWidths;


void Start()

{

var taggedObjects = Resources.FindObjectsOfTypeAll(typeof(GameObject)).Cast<GameObject>().Where(g => g.CompareTag("Prefabs")).ToArray();


platformPools = new ObjectPool[taggedObjects.Length];


platformWidths = new float[platformPools.Length];


for (int i = 0; i < platformPools.Length; i++)

{

platformPools[i] = gameObject.AddComponent<ObjectPool>();

platformPools[i].PooledObject = taggedObjects[i];

platformWidths[i] = platformPools[i].PooledObject.GetComponent<BoxCollider2D>().size.x;

}

}



2020. márc. 19. 12:50
 1/1 fcukya válasza:
2020. ápr. 1. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!