Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A Raiffeisen DirektNet-jét...

A Raiffeisen DirektNet-jét miért tudom csak az Internet Explorerrel elérni, és a Firefoxal nem?

Figyelt kérdés

Két napos tipródás, személyes, telefonos konzultáció, stb. Végül egy ügyfélszolgálati munkatárs, javasolta az

Internet Explorert. Belépés sikeres. U.azokat a lépéseket alkalmazva a Firefoxnál: Direkt azonosító - Jelszó – SMS-ben küldött kód-, kiírja, hogy hiba történt a kód ellenőrzése közben.

A Foxal egyébként tudok böngészni, „Firefox naprakész” . Mi lehet a probléma?


2020. márc. 5. 16:52
 1/4 anonim ***** válasza:

Én Firefox-ot használok, rendesen megy.

Próbáld meg a cookiekat törölni, az általában megoldja a gondot.

2020. márc. 5. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Tömjétek ki a Fox-ot, tegyétek a sarokba!


Váltsatok BRAVE browser-re!

2020. márc. 5. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Sajnos a sütik törlése -a FF.kilépésekor- nem hozott eredményt. De még próbálkozok az "Eszközök/Beállítások" területen.
2020. márc. 6. 11:24
 4/4 A kérdező kommentje:
F.F. uninstall - újratelepítés - minden OK! Nem értem miért, mit állítottam el az előző F.F.nál, de működik!
2020. márc. 8. 22:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!