Blenderben hogy tudok több testet eggyé alakítani?
Remélem, pusztán modellezés gyakorlására szolgál, mert egyébként vannak kiváló Lego-szoftverek, előregyártott elemekkel. Nálam a LeoCAD van telepítve:
A megépített modellek többek közt 3ds és obj formátumban is menthetők, tehát importálni tudod őket Blenderbe. A modellek háromszögekből épülnek fel, ha ez zavar, akkor Edit módban az összes pont kijelölése után (ha minden igaz, eleve így jelennek meg) Alt+J. Ez, amit tud, téglalapokra változtat. Szintén zavaró lehet a hengerek szögletessége, ezen úgy segíthetsz, hogy Object részint beállítod a Smooth árnyékolást – ha az új Blenderről beszélünk: W → Shade Smooth –, részint a jobb oldali menü háromszöges fülére (Object Data Properties panel) kattintva a Normals rovatban bepipálod az Auto Smooth kockát. Ennek hatására csak a 30 (vagy az általad megadott) fokosnál kisebb töréseket mossa el, az erősebbeket élesen/laposan hagyja.
Itt még ajánlanak egy pár jó Lego-programot:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!