Hogyan lehet a "World, Excel" táblázatban egymás után következő számokat (pl:a1 + a2 + a3) összeadni úgy, hogy nekem ne kelljen a számokat külön beírogatni, hanem egy külön rubrikában megjelenjen a végeredmény?
Hú, hát először is a kérdésem az, hogy egy Word vagy egy Excel táblázatról van szó? Két teljesen különböző dolog.
Leírom mindkettőt.
1. A Wordben pl. ha 10 számot akarsz összeadni, akkor csinálsz egy olyan táblázatot, aminek 11 sora van. Beírod a számokat. Ha megvan, akkor a legalsó sorba teszed a kurzort. A menüben kiválasztod a Táblázat/Képlet parancsot, és a felugró ablakban beírod, hogy =SUM(ABOVE)
Nekem ez alapból bejön, lehet, hogy neked is. Így a legalsó sorban a fölötte lévő számok összege jelenik meg.
2. Az excelben ugyanígy begépeled a számokat. A számok alatti cellában (de lehet bármely más cella is) kiválasztod, hogy Beszúrás/Függvény. Először a SZUM függvényt kell megadni, ez adja össze a számokat. A következő ablakban pedig megadod, hogy pl. az A1:A10 tartományban adja össze a számokat. De lehet, hogy ezt már előre be is írja, ha a számoszlop alá tetted a függvényt.
-falcon-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!