Hogy létezhet, hogy más-más render engine-nel ÓRÁKAT meg lehet spórolni ugyanazzal a hardverrel?
Nem ismerem ezeket a renderereket, csak valós idejű cuccokkal dolgozok, de millió oka lehet hogy más sebességgel dolgoznak. Nem ugyanazt csinálják, és nem ugyanúgy csinálják, ha pl az egyik kizárólag CPU t használ a másik meg GPU t akkor az utóbbi köröket ver rá sebességben, számolhat olyan dolgokat amikre nem feltétlen van szükség az adott jelenetben(pl 20 ray bounce amikor elég lenne 2-3), dolgozhat az egyik kizárólag DP számokkal amikhez megfelelő célhardver kell ha nem akarsz órákat várni(vagy pont hogy szarik az egészre, és mindent HP számokat használ). Nem nehéz gyorsabbnak lenni ha nem ugyanazt a munkát végzik.
Aztán ott van az is, hogy az egyik simán okosabban van megírva mint a másik, kettő lesz abból is hogy 1+1, meg abból is hogy 1*400+1200*.5-999.*2
Esetleg az egyiknél elfogy a ram a másiknál meg nem, és nem a számításra vársz hanem a swappelésre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!