Jófogáson hol tudom megnézni a rendeléseimet?
Figyelt kérdés
Megrendeltem egy terméket Jófogáson, ha jól emlékszem rendelés háztól-házig-ra kattintottam. Ez után a háztól-házig rendeléseim fül alá bekerült ez a termék, oda van írva a neve az ár és az igénylés ideje. De ekkor a termék még ugyanúgy megjelent az oldalon megrendelhetőként. Nem sokkal később azt írta rá hogy elkelt. De a rendeléseim fül nem változott semmi értesítőt vagy e-mail-t nem kaptam. Természetesen először használom a jófogást és az eladó nem reagált az üzenetemre. Mivel semmi sem változott, ugyanúgy ott a termék a háztól házig rendeléseim fül alatt és írja az igénylés idejét én arra gondoltam, hogy mindenkinek igényelnie kell aki szeretné megvásárolni, és az eladó majd elbírálja hogy kinek adja. Ezzel nem lenne baj, de ha így van a jófogás nem jelez semmit ezzel kapcsolatba, mondjuk, hogy a terméket más vitte el vagy hogy én vittem el és úton van. És mivel az eladó nem írt vissza nem vette fel a telefont így halvány lila gőzöm sincs hogy várjak-e a termékre, vagy keressek másikat... Valaki tudja hogy ilyenkor mi van? Azért van ott még a rendelések fül alatt mert elvittem, vagy azért mert az eladó lusta volt törölni, vagy az oldalt a szar?2019. jún. 21. 10:33
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!