UPC-nél találkoztatok már ilyen jelenséggel?
UPC-s internetem van.
Pár napja reseteltem a telefonomat, és bizonyos alkalmazások nagyon lassan működtek utána, vagy épp el sem indultak. Azt hittem a telefonnal van a baj, vagy azzal, hogy a letöltött alkalmazásokat a Google-ből állíttattam vissza, viszont később sikerült elindítanom.
Aztán kisakkoztam, hogy ezek a bizonyos alkalmazások sehol máshol nem problémáznak, csak ha a saját, UPC-s wifimre vagyok rácsatlakozva. Pl. a Telekom alkalmazás egyáltalán nem jön be, csak forog, hogy "Alkalmazás betöltése". Amint átváltok mobilnetre, vagy más wifi-n próbálom, tökéletesen működik. Még a UPC-WiFree hálózaton is, csak a sajátomon nem.
Mi lehet a probléma? Írtam a UPC-nek, de még nem válaszoltak, viszont ötletem sincs, mi lehet a probléma, mert már mindent kipróbáltam (IP módosítás, DHCP babrálás, tűzfal letiltás, modem reset...)
Telefonon a hálózat elfelejtését próbáltam, az SSID-t még nem módosítottam, mert erre valahogy végképp nem gondolnék, az 5GHz-es csatorna ki van kapcsolva.
A háztartásban van egy másik okostelefon is (ez Huawei, az Samsung), azzal nincs baj. Viszont eddig ezzel sem volt ilyen, amíg nem reseteltem.
Ja, amúgy azóta megoldódott a probléma :D (Ha esetleg valaki erre jár.)
Felvettem a kapcsolatot a UPC-vel, akik kikapcsolták az IPv6 szolgáltatást a modemben, ugyanis alapjáraton nincs lehetőség arra, hogy a felhasználó ki-bekapcsolja. Azóta semmi probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!