A Spotify mikor vonja le újra az összeget, ha elsőnek nem sikerült?
Figyelt kérdés
Minden hónap 2.-án vonja le az összeget, de sajnos most elfelejtettem és nem volt pénz a kártyámon. Tegnap raktam rá pénzt, vajon mikor próbálják meg újra, történt már valakinek ilyen? Írnak megint, hogy újra nem sikerülne esetleg levenni az összeget?
"Nem sikerült az előfizetési díj rendezése.
Ha a fiókodban nincs beállítva érvényes fizetőeszköz, az előfizetésed meg fog szűnni, ezért fontos, hogy frissítsd a fizetőeszközöd adatait.
Néhány napon belül ismét megpróbáljuk levonni a díjat."
2019. jún. 5. 16:16
1/2 anonim válasza:
Írták. Néhány napon belül. Ha akkor sem sikerül, akkor egyszerűen megszűnik a prémium csomagod, de bármikor újraindíthatod, akár azonnal, szóval nagyon ráparázni nem kell erre.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2019. jún. 5. 19:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!