Amazonos eltűnt megrendelés kapcsán hogyan indítsak refundot ha a rendszer nem engedi? Estimated szállítási idő rég lejárt
Agyam megáll!!
10.000 ft-ot amazonról rendelt termék nem jött meg.
Akartam reklamálni és refundot kérni, de nem engedte mert amíg az estimated MAX shipping time + 3 nap le nem jár addig nem engedi.
Oké.
Az estimated max shipping time + 3 nap lejárt , az üzenet az ami eddig is:
Most akkor mi a teendő? Csomag sehol, határidő lejárt és így se engedi a refund kérést?
ORDER PLACED
January 13, 2019
ORDER NUMBER
Expected by:
Jan 22, 2019 - Feb 8, 2019
Package didn't arrive
Change
You are not eligible to request a refund
Sorry, this order is not eligible for a refund under the A-to-z Guarantee because 3 days have not yet passed since the maximum estimated delivery or the item does not yet show as delivered. Please check the tracking status for updates on your package shipment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!