Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Ilyen esetben mi történhetett...

Ilyen esetben mi történhetett Facebookon?

Figyelt kérdés
tudjátok van lehetőség pl. kajázóknál véleményt írni. tegnap láttam hogy írt valaki egy negatívat, hogy nem ajánlja a helyet, (keveselte az adagot az árhoz képest, képet is rakott) mára ez a hozzászólás nyomtalanul eltűnt. az lenne a kérdésem hogy az oldal kezelője törölhette ki, tud ilyet csinálni? vagy megkérték hogy ő törölje valszeg valami kompenzációval? mit gondoltok?
2019. febr. 1. 18:10
 1/2 anonim ***** válasza:

Ha minden negatív kommentet töröltethetne az üzemeltető, akkor minden szolgáltató 4-5 csillagos lenne, hiszen csak a jót hagyja meg, és teljesen manipulálható lenne az olvasó.

Valószínűleg reagáltak a panaszra, és mivel már nem volt tovább aktuális, a posztoló törölte. Amúgy sem szerencsés hogy egy ilyen nyilvános panasz ott marad az oldalon, hiszen ezt nem Facebookon kell intézni, és az emberek hajlamosak az általánosításra ami hosszú távon negatívan érintheti a szolgáltatót. Még egy jogos random panaszból sem következik hogy ott az a szokás, de ezt a benyomást kelti.

2019. febr. 1. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
egy helyi pizzéria ezt úgy oldotta meg hogy egyszerűen kivették a véleményezést facebookjukon. persze google-értékelésekben látom hogy így is írnak rájuk hideget-meleget. kicsit megtévesztőnek érzem így ezt, így a kérdésbelinél is pl.
2019. febr. 1. 20:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!