Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Aliexpress: eladó jelentése?

Aliexpress: eladó jelentése?

Figyelt kérdés

Sziasztok !


Rendeltem Aliról 2018.11.11.-én, és most járt le a határidő 15.-én.

Írtam az eladónak, hogy nem érkezett meg a rendelt termék, szeretném ha visszautalná a pénzem.

Amire állandóan azt az üzenetet kapom, hogy várjak még 1-2 hetet, mire én, hogy vártam 2 hónapot....

Ha várok annyit, akkor a vita automatikusan lezárul, és megérkezettnek veszi a terméket, tehát nem fogom vissza kapni a pénzem...

A kérdésem arra irányulna, hogy lehet valahol jelenteni ez eladót az Ügyélszolgálat felé?


köszönöm előre is ! (:



2019. jan. 19. 11:41
 1/4 bamboochatheone ***** válasza:
Nyiss egy disputeot!
2019. jan. 20. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Már nyitottam dispute-ot, ott irogatja állandóan, hogy várjak még 1-2 hetet, viszont 15 nap múlva magától lezar a dispute ahogy néztem.
2019. jan. 20. 15:09
 3/4 bamboochatheone ***** válasza:
Ne várj rá. Hagyd a dispute-ot. Tarts ki az álláspontod mellett.
2019. jan. 20. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 bamboochatheone ***** válasza:

Huh ezt jól eltagoltam. :D

Mindenképpen várd meg a dispute eredményét, ha nem jött meg akkor így járt az eladó.

2019. jan. 20. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!