Aliexpress: eladó jelentése?
Figyelt kérdés
Sziasztok !
Rendeltem Aliról 2018.11.11.-én, és most járt le a határidő 15.-én.
Írtam az eladónak, hogy nem érkezett meg a rendelt termék, szeretném ha visszautalná a pénzem.
Amire állandóan azt az üzenetet kapom, hogy várjak még 1-2 hetet, mire én, hogy vártam 2 hónapot....
Ha várok annyit, akkor a vita automatikusan lezárul, és megérkezettnek veszi a terméket, tehát nem fogom vissza kapni a pénzem...
A kérdésem arra irányulna, hogy lehet valahol jelenteni ez eladót az Ügyélszolgálat felé?
köszönöm előre is ! (:
2019. jan. 19. 11:41
2/4 A kérdező kommentje:
Már nyitottam dispute-ot, ott irogatja állandóan, hogy várjak még 1-2 hetet, viszont 15 nap múlva magától lezar a dispute ahogy néztem.
2019. jan. 20. 15:09
3/4 bamboochatheone válasza:
Ne várj rá. Hagyd a dispute-ot. Tarts ki az álláspontod mellett.
4/4 bamboochatheone válasza:
Huh ezt jól eltagoltam. :D
Mindenképpen várd meg a dispute eredményét, ha nem jött meg akkor így járt az eladó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!