Miért nem tudok csatlakozni az SMTP szerverhez?
Helló sziasztok. A probléma a következő: Van egy fizetett tárhelyem, melyhez e-mail fiókok is társulnak. Thunderbird kliensen szeretném beállítani a leveleim fogadását, valamint, hogy onnan tudjak üzeneteket küldeni. Na most a bejövő üzeneteket tökéletesen megkapom, ez a része megfelelően működik. A baj viszont az, hogy leveleket nem tudok küldeni. Pontosabban, eddig egyáltalán nem tudtam, most némiképp "sikereket" értem el. A helyzet a következő. Megnyitottam a 465-ös portot a router-en, ami körülbelül 10-15 percig kiválóan működik, tudok e-mailt küldeni a Thunderbird-ön belül, csatlakozik az SMTP szerverhez, majd ismét letilt, vagy nem tudom, hogy fogalmazzak, de egy pár perc után megint csak nem tudok üzenetet küldeni. Magyarul a port nyitás után minden router újraindítás után 10 percig tudok levelezni...
Router: ZTE Speedport Entry 2i
Szolgáltató: Telekom (ui: már őket is hívtam, hogy kapcsolják ki az SMTP szűrő szolgáltatást, de még így sem jó)
Ugyanezt a levelező klienst használom! Csatlakozok vele gmailhoz, telekom ímélekhez és saját szervereimhez is de még eddig portnyitást emiatt soha nem műveltem a ruterbe...
Meg se fordult volna a fejembe... se 465 se 587 se 26 (mert olyanom is van) se 25 port.
Lol most gondolkodom h minek is nyitnék portot???? 🤣😂
Hisz ezeken az alternatív smtp portokon csak kifele kommunikálsz .. töröld a portnyitásod mert az csak a bejövő csatlakozás miatt kell
Én mindezt értem, de nem tudom, hogy mi a probléma és próbálok rá megoldást keresni.
Bármilyen hasznos, segítő ötlet? Mobilnettel simán tudok csatlakozni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!