A Google mióta korlátozza a naponta küldhető/fogadható emailek számát?
Délelőtt 10 óra óta nem kapok emaileket, benéztem a fiókomba, és akartam küldeni egy emailt, de nem küldte el, hanem ezt az üzenetet kaptam:
"
Bounce <nobody@gmail.com>
18:03 (40 perce)
címzett: én
Elérte a maximálisan elküldhető levelek számát. Az üzenet nem lett elküldve."
Rákerestem, és a következőt találtam a supporton:
"Az „Elérte a maximálisan küldhető levelek számát” üzenet
Akkor is megjelenhet ez az üzenet, ha egyetlen e-mailt több mint 500 címzettnek küldött el, illetve egy nap több mint 500 e-mailt küldött.
E hiba megjelenése után 1–24 órán belül küldhet újra leveleket.
Ha a jövőben el szeretné kerülni ennek a hibának a megjelenését, próbáljon meg létrehozni egy csoportot a Google Csoportok szolgáltatásban az összes címzettel, majd a csoport e-mail-címére küldeni az üzeneteket."
Az igaz, hogy több mint 500 emailt küldtem, de ezt évek óta így használom, és eddig nem volt ez probléma. Az emaileket 2 db kamera küldi, és naponta akár ezret is, és természetesen a másik emailcímem pedig fogadja ezeket az emaileket. Ma 09:58 perckor jött az utolsó email, azóta semmi. Holnapra biztos helyreáll, de ezután mindig letiltják 24 órára, ha túllépem az 500 emailt? Eddig miért nem volt ez probléma?
Esetleg tudnátok olyan emailszolgáltatót ajánlani, ahol nincs korlátozva?
Szinte minden kameránál van emailküldésre lehetőség, így inkább nem fizetnék havi 3-4 ezret FTP szerver bérlésért.
Itt az a kérdés, hogy éveken át miért volt így jó, most pedig miért nem. Nekem ez egy kényelmes, olcsó, praktikus megoldás volt. Helyben se szeretném tárolni a képeket, mert egy esetleges betörés alkalmával a tárolót is elvihetik a fotókkal együtt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!