Mit jelent az "L1" kifejezés/szleng az alábbi környezetben?
Figyelt kérdés
A minap olvastam egy blogot, ahol a blogger ecseteli, hogy felhívta az internetszolgáltatót és hogy a telefont felvevő L1 (ügyintéző) elhajtotta, illetve nem volt hajlandó szerelő szakemberhez kapcsolni őt.
Nagyon érdekelne, mit jelent ebben a kontextusban az L1 (azon kívül, hogy az ügyintézőt takarja).
Előre is köszönöm!
2018. okt. 5. 09:59
1/4 anonim válasza:
Level 1, vagyis "első szintű" rendszergazda ( [link] ), support, helpdesk, támogató, operátor. Ő kommunikál az ügyféllel, értelmezi a felhasználó panaszait, veszi fel a hibajegyeket, kisebb hiba esetén - már ha valóban hiba - egyből segít a az ügyfélnek a hiba megoldásában, nagyobb hiba esetén továbbítja a hibajegyet a magasabb szintű (L2) rendszergazdának, a szerelőket koordináló munkatársnak.
2/4 anonim válasza:
L1 = Level 1.
First level supportnak (lefordítva "első szintű támogatás") hívják azokat a helpdesk kollégákat, akik először értesülnek egy hibáról, legyen az egy ügyfél bejelentése, vagy egy rendszer által küldött riasztás.
3/4 anonim válasza:
#1: megelőztél :D
...annyit pontosítanék, hogy általában a 2nd level support sem biztos, hogy rendszergazda egyből, sokszor csak a 3rd level szint a profi, mély tudású szakemberekből álló team.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2018. okt. 6. 00:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!