Lehet valami probléma abból, ha "zaklatom" a UPC-t?
Több, mint 3 hónapja jelentgetem be, hogy nem jó a net. Háromszor küldtek ki eddig szerelőt a házhoz, végül a harmadik mondta ki konkrétan (az első kettő csak kijelentette, hogy fogalma sincs, mi a baj, nem lát semmi szokatlant), hogy nincs is nálunk hiba, hanem a központban van a baj. Azóta kiemelem a hibabejelentéseknél, hogy ne küldjenek ki senkit hozzánk, mert felesleges.
Tehát kb 1,5 hónapja jelentgetem nekik, hogy NÁLUK van a hiba (amit el is ismernek) és csinálják már meg, mert nem azért fizetek 15 ezer forintot, hogy 10 percenként mindenféle ok/előjel nélkül elmenjen a net. Persze, kapom a választ, hogy megsürgetik a dolgot, de még mindig nincs semmi.
Úgy döntöttem, mostantól naponta fogok hibát bejelenteni, reménykedve, hogy így valóban megsürgetik a dolgot. Nem látok bele a működésükbe, de gyanítom nem világrengető problémáról van szó, és ha házhoz kitudnak küldeni 1 napon belül szerelőt, akkor a központhoz másfél hónap alatt miért nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!