Miért nem lehet elérni sehol a dpd-t?
Figyelt kérdés
Körülbelül 2 hete várok egy csomagot, és egyértelműen a dpd-nél akadt el. Sem a legközelebbi depot, sem pedig az országos ügyfélszolgálatot nem érem el. Mit lehet ilyenkor tenni?2018. aug. 15. 12:01
1/1 anonim 



válasza:





Nem értem, a 21. században ilyen rugalmatlan szolgáltatás hogy maradhat még talpon? A GLS futárokat el lehet érni szinte bármikor telefonon. A DPD küld egy üzenetet reggel, hogy MA érkezik a csomag. Hol élnek ezek? Semmi egyeztetés, csak diktálás, úgy képzelik, egy sz... csomagra van egy dolgozónak egy napja? Most megy 5 perce a telefonom, mert naivan megpróbáltam felhívni és egyeztetni velük... "Kérjük maradjon vonalban és a hívását fogadni fogjuk hívási sorrendben." "Hívása fontos számunkra." Legalább ne hazudnának! Ha fontos lenne a hívásom, akkor nem egy automatát tennének a vonal másik végére... Már több, mint 8 perce hallgatom az idióta szövegüket. Ha egy módom lesz, a kereskedőnek visszajelzek a magyar DPD színvonaltalanságáról. No jó, 10 perc után lenyomtam. Kb. 600Ft-omba került, hogy hívásom fontos számukra.... Ha tényleg fontos lenne az ügyfél, akkor nem az idióta szöveget ismételgetnék, hanem azt jeleznék, hány ügyfél van még előttem a várakozási sorban. Erről ennyit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!