A zsákbamacska effektus egy kizárhatatlan tényezője az online vásárlásnak?
Ha olyan terméket rendeltem ami nem egyezik a weblapon lévő termék leírásával akkor mit tudok tenni?
pl. Magyar billentyűzet de mégsem magyar.
2 méteres kábel helyett 1 méterest küldtek.
Kék helyett zöld fülhallgató jött. stb.
Sok oldal van ahol ezt tapasztaltam pl. Amazon. Olyanok ahol az áruk nem magánszemélyektől származnak hanem cég által előállított termékeket lehet online megvárásrolni.
A visszaküldés megoldja a problémát?
Van egyéb megoldás?
Vagy ez a zsákbamacska effektus egy kizárhatatlan tényezője az online vásárlásnak?
Lehet hogy most újat mondok de igen. HA olyan helyen vásárolsz ahol nem tudod megnézni a terméket és amikor kifizeted nem tudod ellenőrizni hogy valóban azt küldik az bizony kizárhatatlan tényező. Erre találták ki idehaza a 14 napos elállás. Ez külföldön vagy működik vagy nem.
Megoldás nincs. Megveszed egy "offline" boltban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!