Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mit csináljak ha átvertek egy...

Mit csináljak ha átvertek egy kínai oldalon?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy cipőt a www.qloche.com nevű oldalról.

Később utána olvastam az oldalnak és többen is azt írják, hogy átverés.

Kaptam egy megerősítő spam üzenetet is az oldaltól.


Mit csináljak, hogy visszakapjam a pénzem?



2018. febr. 16. 19:44
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos rossz volt a sorrend. Először ellenőrzés utána fizetés.

Próbálj meg levelet írni nekik, beszélj a bankoddal.

Sajnos az, hogy a pénzt még látod nem igazán valószínű. (én a fentieket a saját megnyugtatásomra megpróbálnám)

2018. febr. 16. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Banknak szólj, hogy vonják vissza a tranzakciót.
2018. febr. 16. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Honnan tudod hogy átvertek? Mert más azt írta a neten? Nem biztos hogy mindenkinek pozitív volt a vásárlás és negatív tapasztalata volt. Viszont az emberek százszor hamarabb leírják ha valami rossz, mint hogy valami jó. Az hogy a szolgáltató spam-be tette a visszaigazolást, a világon semmit nem jelent.


Majd csak akkor (derül ki, hogy) vertek át, ha 60 napon túl sem kaptad meg a terméket.

2018. febr. 16. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
63%

Itt találsz útmutatót ilyen esetre:

[link]

2018. febr. 16. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 Szirty ***** válasza:
86%
Tanulj belőle!
2018. febr. 16. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Így utólag nota bene (jól jegyezd meg):

* sosem rendelünk olyan oldaltól aminek a neve "Brand shop"

* sosem rendelünk olyan webboltból, aminek a logója az AOL messenger "futó ember" ikonja: [link]

* sosem rendelünk olyan áruházból, ami kínaiak által fordított és ilyen magyartalan mondatok fordulhatnak benne elő: "Általánosságban elmondható, hogy a személyes adatokat kezelése céljából üzleti tevékenységet, amely az ügyfélszolgálat és a rendelkezésre termékeket és szolgáltatásokat ügyfeleink számára és a kilátások."

* nagyban kerüljük az olyan webáruházakat, amelyeknél sehol nem található egy rendes cégnév, egy cím, egy telefonszám

* kerüljük az olyan webáruházakat, ahol nincsenek rendes szerződési/szállítási feltételek - ez nem az: [link] - és nincsen rendes adatvédelmi nyilatkozat - ez nem az: [link]

2018. febr. 16. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:
Cseszheted, máskor tájékozódj előbb.
2018. márc. 5. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Tisztelt segíteni akaró, jó szándékú emberkék! :)

Sikeresen visszakaptam a pénzemet! Szóval utólag is köszönöm a sok pozitív kommentet és az értelmes lehetőségeket az adott problèma megoldásához.


Üzenném azoknak az embereknek akik hasonlóan járnak mint én:

- Facebook oldalon a következőt ajánlom [link]

- Internetes károsultak Facebook oldal

[link]

- Bemész a bankodba és panaszt teszel az oldal ellen amely átvert és 1 hónapon belül visszakapjátok a pénzt, de erről az első Facebook-os oldal részletesen tájékoztat.

- EFK oldala

Kifejezetten ilyen esetekkel foglalkoznak.


Szóval senki se essen pánikba, vissza fogjátok kapni a pénzt mert sok opció van.

Egyik válaszoló szépen leírta, hogy mikre figyeljünk az oldalakon és az adataink meg adásánál.


Remélem tudtam segíteni.

Első Facebook-os oldalt nagyon ajánlom én mindent ott tudtam meg, hogy mit csináljak.


Okos válaszolóknak pedig szép napot...

Remélem ti nem kerültök ilyen helyzetbe mert ahogy ti mondanátok "Cseszhetitek".


:))

2018. márc. 6. 01:19
 9/10 anonim válasza:
75%
Kolompár Úrnak gratulálok a tartalmas hozzászólásához.
2018. aug. 14. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Sajnos a hozzászólók többségében a rosszindulat fedezhető fel. Amennyiben CV kóddal, előre fizetéssel történt a vásárlás, az a szerencsésebb eset. A számlavezető bank jegyzőkönyvet vesz fel és vizsgálatot indít a külföldi (jelen esetben kínai) banknál vezetett folyószámlával kapcsolatban.Esetemben az Otp Bank négy nap múlva jóváírta a lakossági folyószámlámon a vásárlás összegét. Valószínűleg erre létezik valami elkülönített keret. Hogy azóta mit tudtak behajtani a kínaiaktól, nem tudom, mert friss a dolog. Ennek ellenére mindenkit óvatosságra intek, alaposan informálják le a webáruházat rendelés előtt és kifejezetten kerüljék el a QLOCHE Brand Shop-ot.
2018. aug. 14. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!