Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Valaki linkeljen már egy...

Valaki linkeljen már egy telefonos elérhetőséget a gmailnek! Az már mindennek a teteje, hogy nem enged be?

Figyelt kérdés
Jó a jelszó, csak mindig az az átkozott mobiltelefon jön fel, már a csoporttársam beállította a telefonszámomat, most meg állandóan azt írja, hogy próbálja később! Mikor később???? Ezért kéne egy szám, de sehol semmi.

2018. jan. 21. 10:57
 1/6 anonim ***** válasza:

Több százmillió ügyféllel rendelkező óriáscégek nem tartanak fent emberi erőforrás supportot, minden felmerülő lehetséges problémára a súgó ad választ. Ha azt írja hogy próbáld később, akkor próbáld meg később. Ez nem feltétlenül 5-10 percet jelent, hanem mondjuk reggelről estére vagy másnap.


Főleg ha belépéssel kapcsolatos alapbeállítás változik, és a rendszer mondjuk 24-48 óra türelmi időt ad abból a biztonsági megfontolásból, hogy illetéktelen hozzáférés esetén nem tudják azonnal átvenni az irányítást.

2018. jan. 21. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Direkt fél napot vártam, de már úgy látszik egy hetet kell. Mind1, holnap 9-13 között hívom jobb híján az AdWords-t, hogy oldozzanak fel. A többiek be tudnak lépni.
2018. jan. 21. 12:45
 3/6 anonim ***** válasza:

És annak mégis mi értelme? Semmi közük egymáshoz, főleg nem fognak jogosultságot kapni hogy bármit is beállítsanak a profilodban.

Nincs telefonszám sem élő ügyintézés, tudj rá.

2018. jan. 21. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az Accountban kellene jelszót cserélned.
2018. jan. 21. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Nem tehetem meg, hogy csak úgy jelszót cseréljek, csoportos. Azért gondoltam az AdWords-re, hogy hátha kapcsolnak a megfelelő helyre vagy mégis meg tudják oldani, bemondom azokat az adatokat, amit tudok neg a telefonszámomat beállították.
2018. jan. 21. 17:15
 6/6 anonim ***** válasza:
Nem tartanak fenn telefonos ügyfélszolgálatot, és egy ilyen jellegű profilban a support soha nem kaphat olyan szintű hozzáférést hogy bárki profiljába csak úgy belepiszkáljon. Az ő szerepe ilyenkor nem több mint egy élő súgó, aki adott hibára megmondja az adott megoldást hogy te mit tehetsz a saját beállításaidban, de mivel nincs élő supportja a cégnek (1 milliárdnál több ügyfél esetén ez eleve kivitelezhetetlen emberi erővel), így az írott súgóra támaszkodhatsz. Olyan pedig garantáltan nincs hogy te felhívsz valakit és neked bármit átállítanak a profilodban, az pedig egyenesen kizárt hogy te felhívsz valakit és majd addig kapcsolgatnak amíg valakit nem találnak aki segítene.
2018. jan. 21. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!