A jofogás üzenet küldő rendszere miért nem jó?
A jófogással kapcsolatos észrevételeidet jelezd a Jófogás ügyfélszolgálatának - ők ebben az illetékesek, nem mi:
Illetve:
"Szolgáltató neve:
Schibsted Classified Media Hungary Kft.
Székhely:
1134, Budapest, Váci út 49. 3. em.
Szolgáltató elérhetősége - ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@jofogas.hu"
Forrás: [link]
Hozzászokhattál volna, sose volt jó.
Ezért rakom ki a termékleírásba a mail címem.
Meg ha ott a telefonszám az is segítség lehet.
Elfogtam egy nem privát üzenetet:
"gondolom nem csak nállam volt ez a probléma"
Nem ez - hogy másnál is ez a probléma - volt a topiknyitó kérdés(ed) - hanem az, hogy miért nem működik.
Hiába másnál is ez a probléma, az okát nem tudhatjuk, nem mi üzemeltetjük ezt a rendszert. És nem is mi tudjuk megjavítani (hacsak nem böngészőspecifikus/böngészőbővítmény-függő a hiba vagy a víruskereső okozza - de ezeknek kicsi a valószínűsége).
Annyit tudunk csinálni itt, hogy:
* egyesek beírják, hogy: "nekem sem működik" - de ezzel nem jutsz/juttok előbbre
* bosszankodunk, szídjuk a fejlesztőt, a szolgáltatót, a kormányt, a zsidókat, a nácikat,... - de ez nem segít
* próbálunk olyan tanácsokat adni, hogy "próbáltad már újratelepíteni a géped/a böngésződ?" vagy hogy "nem vírusos a géped?" vagy "megpróbáltad kikapcsolni a víruskeresőt" vagy "próbáltad már más böngészővel?" - de ezek valószínűleg nem vezetnek eredményre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!