Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Internet szolgáltatónál...

Internet szolgáltatónál érdemes panaszt tennem?

Figyelt kérdés

Felhívtam a szolgáltatót. Azzal kezdtem, hogy baj van az internettel. Erre kapok egy sms-t, hogy a SAT TV-vel kapcsolatos problémám kivizsgálása folyamatban van. Pár nap múlva hívott a szerelő, hogy megvizsgálja a tv-t.

Elmondtam neki a sztorit, és lezárta a hibát.

Újra felhívtam a szolgáltatót, kb. 15 percnyi beszélgetés után az ügyintéző közölte, hogy ő lefuttatott valami elemzést, és nem talált hibát, ha továbbiakban is gondom lesz hívjam fel újra.


Az én elvárásom, hogy vizsgálják ki a hibát rendesen. Első alkalommal tévesen rögzítettek hibát, akkor azt gondolják, hogy már volt egy kivizsgálás, több nem lesz egy ideig?


Kicsit kezd elegem lenni az ottani ügyintézőkből.

Tavasszal hibát jelentettem be, el is kezdték a kivizsgálást, a szerelő pedig felhívott, hogy mikorra jöjjön. Mondta, hogy sok dolga van neki, messze vagyok, várjak már pár napot, hátha elmúlik a hiba... Én gondoltam rendes leszek, és beleegyeztem.

Cserébe mit kaptam? Pár nap múlva felhívtam, és képes volt azt mondani, hogy hívjam vissza... Én hívogassam? Néhányszor felhívtam, meg is beszéltem vele egy időpontot, amire mindenféle visszajelzés nélkül nem jött el.



Most eljutottam odáig, hogy elegem van belőlük. Kedves, és rendes voltam velük szemben, ők pedig visszaéltek ezzel. Nem azért fizetem havonta a szolgáltatást, hogy 15 percig üljek a telefonnál, meg hívogassam őket hátha közben megoldódik a probléma, én meg szenvedjek 500-as pinggel, a 2 megabites netről nem is beszélve. 10 megabites a net, tudom, hogy 1 megabit a garantált, de ezt nagyon kevésszer éri el!

Egyébként a telekomnál vagyok.


A mostani esetemnél elvártam volna tőlük, hogy a következő hívásomnál ne fussuk újra a szokásos kérdéseket, hanem javítsák át a problémámat.


2017. okt. 8. 18:55
 1/5 A kérdező kommentje:

Annyit még kihagytam, hogy a mostani szerelő azt mondta, hogy ha ő kijön, akkor nem biztos, hogy megtudja állapítani a hibát, mert központi hiba is lehet.

Én meg olyan hülye voltam, hogy azt mondtam akkor ne jöjjön ki...


Ha értelmes választ nem is kapok, legyen ez mindenkinek tanulság, hogy ilyenek az internet szolgáltatóknál dolgozók nagy része. Csak a lekoppintás megy, hogy neki kevesebb munkája legyen, az már nem érdekli őket, hogy emiatt más napokig szív...

2017. okt. 8. 19:09
 2/5 anonim ***** válasza:
Hát, nem tudom. Én is a Telekomnál vagyok, nekem is akadt jó párszor hibám, de amikor hívtam őket mindig jöttek a legközelebbi teljesíthető időpontban, munkanapon. Pl legutóbb modem/router-t kellett cseréltetnem mert ami volt annak jó sokáig szar volt a wifi hálózata, csak akkor volt ha nővéremék lejöttek és csatlakoztak laptoppal, máskülönben nem volt. Viszont mikor bejelentettem a hibát megtörtént a csere. Ekkor díjcsomag váltás is volt, ami az elméleti maximumot hozza ki a hálózatból (30MBit), de persze mondanom sem kell, hogy nem jön annyi max 15Mbit. Ezzel szembesítettek, hogy ez lesz. Ja, igen, ez előtt a sávszélesség is 5.68MBit volt max miközben 10MBit-es csomag volt használatban. Azt mondták azért, mert sokszor volt lekapcsolódás és visszacsatlakozás és a központ korlátozott minket ebből kifolyólag valamiért, javították azt is. Aztán nem sokkal ez után megsütötte a villám ezt az új modem/routert, de annyira, hogy ráztuk és darabkák jöttek ki belőle kb :D Azt is ki kellett cseréltetni és jöttek is ahogy tudtak. Annyi, hogy kábeleket is kellett cserélni mivel azok is sérültek a vihar és villámlás miatt. Azt nem ők csinálták meg, azt már én.
2017. okt. 8. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Próbálj meg írásos formában egy részletes hibabejelentést tenni a problémával kapcsolatban, én elsőként úgy csináltam mikor csak a wifi hálozat nem volt jó a modem/routeren. Számot adtam meg és egy címet egyedül meg az előfizető nevét és már jöttek is. Fel fogják majd venni a kapcsolatot a megadott számon veled.
2017. okt. 8. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Hát ilyen nincs, ha nem velem történik, el sem hiszem, hogy ez előfordulhat.

Megint felhívtam őket. Panaszt akartam tenni, de lerázott, kérdezte mi a probléma a nettel, fél óráig szivatott, azt mondta elkezdték a hiba vizsgálatát, erről viszont sms-t nem kaptam. Ez volt 8 óra előtt egy kicsivel.


Végül egy másik problémával, átirányított másik ügyintézőhöz, aki rám rakta a telefont! Az MT ügyfél azonosítóm nem egyezik szerintük.

Pedig ez szerepel a számlán is. Azért irányított át egy másik ügyintézőhöz, hogy ezt tisztázzuk.


Konkrétan nagyon elegem lett belőlük. Mondja valaki, hogy ezek nem dolgoznak össze, nincs egy fekete listájuk az ügyfélről. Még múltévben elküldtem őket a fenébe, és amikor visszahívtam őket 50 perc!!! után vették fel a telefont.

2017. okt. 9. 00:00
 5/5 anonim ***** válasza:
Személyesen menj el akkor. Nehezebben fognak tudni ignorálni akkor jóval, főleg ha nem hepajkodsz csak mondod, hogy helo ez nem oké, javítsátok vagy nem leszek az előfizetőtök.
2017. okt. 12. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!