Miért nem enged újraregisztrálni a citromail?
Olyan problémám van, hogy az címemmel szeretnék újraregisztrálni, de az 1. oldalon, amikor helyesen kitöltöttem az adataimat, és a képfelismerős ellenőrző részt is megoldottam, nem visz tovább a 2. oldalra, hanem visszadob az 1.oldalra.
Több böngészővel is próbáltam, ugyanez a helyzet.
Mit lehet tenni? Hova írjak? Mert a citromail oldalán nem láttam ügyfélszolgálati címet.
Előre is köszönöm a választ!
Nem az van, hogy érzékeli, hogy az általad megadott cím már létezik, és ezért nem engedi a továbblépést? Nem írja valahol az oldal alján esetleg, hogy mi a hiba?
Egyébként ha jót akarsz, ne ilyen noname szolgáltatóknál regisztrálj, mint a citromail, hanem válaszd mondjuk a Gmailt, mert lassan minden azzal működik már az okostelefonoktól kezdve bármilyen további regisztrációnál sokkal egyszerűbb dolgod lesz.
Nem ír ki semmi hibát. Annyi a történet, hogy régen léptem be, így inaktiválták. Amikor beléptem volna kiírta, hogy újra kell regisztrálnom a címet (ezt nyilván csak én tehetem meg, aki tudom az eredeti jelszót is), tehát nem a sima regisztrációs oldalt dobja ki.
Tervezem, hogy váltok, de egy dolog miatt fontos lenne.
Röhej... Amúgy: én is "csak a szemétnek használom..."
Írj akkor a "centralmedia" csoportnak. Ők az üzemeltetők...
Kérlek a kérdésre válaszoljátok, ne a citromail-t szapuljátok!
Dongabennek köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!