Aqua.hu -n miért ilyen olcsók a termékek a gyártói hivatalos weboldalakkal összehasonlítva? Vélemények, tapasztalatok? *bővebben lent*
Csak hogy tiszta legyen a kép -> iPhone 7-esek után nézelődtem a neten, hogy hol mennyiért árulják, stb... A gyártói hivatalos weboldalon (apple.com/hu) az iPhone 7 32 GB (garanciával és tartozékokkal együtt) 255 990 Ft, ugyanez a koncepció az aqua.hu webáruházában: 209 900 Ft. Első kérdésem; hogy lehetséges ez, megéri ez az Aqua-nak, vagy esetleg hamis/lopott a termékük? Második kérdésem: Aqua-n nem találom, hogy a telefonhoz járna-e tartozék, egy szót sem írnak róla. Ezzel kapcsolatban tudna valaki segíteni?
Előre is köszönöm a válaszokat, csak komoly válaszokat várok, hisz a hamarost iPhone-t szeretnék vásárolni -
nem véletlenül nézelődtem.
Egy alaplapot vásároltam számlára. Az alaplap kibontásakor tapasztaltam, hogy a processzor foglalat sérült. Telefonon azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ami semmire sem való. Írtam levelet, majd visszaküldtem a terméket. 6 hét múlva megírták, hogy mivel számlát kértem és fizikai sérülés található az alaplapon ezért nem áll módjukban sem a csere sem a javítás. Miért nem készítettem kamerafelvételt a kibontásáról (Mert az annyira életszerű) Persze Ők sem készítenek felvételt az áruk elküldéséről. Az alaplap doboza semmivel sem volt lezárva, az alaplap fóliája is csak egy celluxcsíkkal. Felvetettem, hogy valamelyik kollégájuk, vagy a beszállítójuk egy embere kibontotta és megsértette, de szerintük minden kollégájuk korrekt (Mint a pizzafutár aki leeszi a liftben a pizza feltétet), képzelem mennyire utánajártak, hogy ez megtörténhet-e. Több mint 60.000ft-ot buktam rajtuk és 6 hét várakozást.
Soha többé nem vásárolok ettől a bolttól!
Minden válaszukat úgy kezdik az árúkeresőn, hogy "Tisztelt Ügyfelünk!", de nem tisztelnek ezek semmit csak a pénzt.
Tanácsom, hogy ha számlára vásárolsz tőlük, kamera előtt bontsd ki és teszteld amit vettél, mert ha rossz, így jártál!
Személy szerint én nagyon nem ajánlom -
Céges számlára rendeltem egy monitort az AQUA webáruházból, de sajnos miután bekapcsoltam, a monitor közepén egy hatalmas függőleges fekete csík volt látható, ami nyilvánvalóan egy hibás terméket jelezett. Azonnal értesítettem a webáruházat, és másnap vissza is vittem a terméket. Sajnos, mivel céges vásárlók voltunk, így nem vagyunk jogosultak 72 órás elállásra, és a jótállásra sem, egyedül szavatosságra.
Bíztam abban, hogy a probléma rendeződik, hiszen egyértelműen hibás terméket kaptunk, amit még használni se volt lehetőségünk. Sajnálatos módon ez nem történt meg. A szervizükben vizsgálták meg a monitort, és közölték, hogy találtak rajta fizikai sérülést, és emiatt nem hajlandók cserélni. Mindez azt jelenti, hogy ~44 ezer forintot vesztettünk, mivel hibás terméket kaptunk, és jogilag semmilyen védelem nem vonatkozik ránk céges vásárlókra, szavatossági garancián kívül, ahol nekünk kellene bizonyítani, hogy a termék hibás volt már vásárlás előtt.
Más boltokban normális módon kezelik az ilyen helyzeteket, de sajnos úgy tűnik, hogy az AQUA webáruház esetében az ügyféllel szembeni tisztességes hozzáállás nélkülözhető. Az én tapasztalatom, és az interneten megtalálható vélemények alapján úgy tűnik, az ügyfeleket jogilag kihasználják, ha tehetik. Ezért azt tanácsolom mindenkinek, hogy kerülje az AQUA webáruházat, inkább pár ezer forintért drágábban vásárolj máshol, vagy ha mégis vásárolnál tőlük, soha ne céges számlára, mivel mint fogyasztó több jogod van, bár sok sikert az érvényesítésükhöz.... Ha hibás a termék, úgy tűnik, nincs más lehetőség, mint a pénzünk elvesztése ennél az áruháznál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!