Egy olyan problémám lenne, hogy vasárnap vásároltam ebayen egy terméket, és ma láttam, hogy az eladó törölte a terméket, és magát is. Mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
Kedden kaptam egy emailt, hogy a termék elvileg feladásra került,de tracking szám nincs hozzá.Próbáltam írni az eladónak,de szerintem mindhiába:( Valakinek van esetleg tapasztalata ilyen ügyben?Megvárjam míg elvileg ide kellene érnie a terméknek, vagy egyből nyissak rá "case"-t?2017. márc. 29. 16:53
1/5 anonim válasza:
Nyugodtan lehet kérni ilyen esetben a visszatérítést, az ebay visszautalja. De ki is várhatod az időt, bár kétlem, hogy az áru valóban feladásra került.
2/5 anonim válasza:
várd ki a szállítási idő végét, aztán nyiss vitát, és kérd vissza a pénzed.
3/5 A kérdező kommentje:
köszi szépen a válaszokat.én is ilyenre gondoltam, csak azt nem tudtam, hogy jobb ha megvárom a szállítási idő végét, vagy már most nyissam meg a vitát.
2017. márc. 31. 20:36
4/5 anonim válasza:
ha most nyitsz vitát csak a fele összeget kapod vissza, de ha kivárod a sorod, akkor teljes refundod lesz.
5/5 A kérdező kommentje:
értem.nagyon szépen köszönöm.akkor tehát most várok...bár még reménykedem picit benne, hogy nem átverés, és megjön amit rendeltem
2017. ápr. 2. 22:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!