A youtube -on hány megtekintés szükséges 20000 forint megkereséséhez reklámokkal?
Nincs rá egységes szabály, mert a Google azt mondja hogy sok faktor dönt a bevétel alakulásában.
Ha 10,000 néző/1 dollár árat veszel alapul, akkor 200 ezer reklámmegtekintés szükséges hogy elérd a havi limitet (20 dollár). Ez nem egyenlő a 200 ezres nézettségi statisztikával amit a videó alatt ír, mert a reklámokat kell nézniük az embereknek és nem a videódat. Az emberek pedig általában olyanok, hogy nem a reklámot nézik, átkattintanak róla vagy eleve blokkolják a böngészőből.
A 20 dollár pedig messze nem 20 ezer forint, még 6000 sincs, úgyhogy az egészet még szorozd be legalább 3-mal.
A YouTube-os bevételt alapvetően három szereplő befolyásolja:
a hirdető fél és az általa beállított videóhirdetési kampány,
a nézőid és az ő személyes adataik, érdeklődésük, eszközük, amivel nézik a videót
és természetesen te, illetve a csatornád és videóid beállításai, illetve nézettségi eredményei.
Globálisan pedig a hirdetők közötti verseny is befolyással van arra, hogy mennyibe is kerül egy videó megtekintés vagy kattintás a YouTube-on.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!