Miért írja ki azt My T-home hogy "Önnek nincs megjeleníthető szolgáltatása! "? pedig vanTv, internet és telefon is?
A hiba a következő esetekben fordulhat elő:
* Önnek folyamatban van a szolgáltatás megrendelése,
* jelenleg nincsen aktív T-Home szolgáltatása,
* vagy a hibát átmeneti technikai probléma okozza.
Használtad-e valaha a My T-home-od, vagy ez lett volna az első?
Az MT azonosítóddal (ami a legutolsó számlán van) és az ötjegyű titkos kóddal lépj be email címmel nem mindig működik. Lehet, hogy összevontátok a három szolgáltatást, akkor azt az MT azonosítót add meg amire összevonták.
A válasz igen prózai: sajnos a Magyar Telekomnak olyan kevés a bevétele, hogy sajnos nem telik arra, hogy karbantartsák a szervereiket, adatbázisaikat. Az én My T-home-om úgy néz ki, hogy a nevem helyén csak n/a van A fejléc így néz ki: 'Üdvözöljük n/a n/a' :D Az első 1-2 hónapban rendesen ment, de azóta (3 éve) ilyen.
Ja, a szolgáltatásaimat nekem is rapszodikusan írja (van tv+net), van hogy csak az egyiket, van hogy egyiket sem mutatja... Majd ha a Deutsche Telekom nem belőlünk fog élni, akkor majd talán működni fog.
megpóbáltam az utolso számjegyeivel, ahogyan a linken írták, de én azt a jelszavamat már megváltoztattam :S
fel fogom őket hívni, csak attól félek h ha én nem látok szolgáltatást akkor ők fognak?
Simán láthatnak szolgáltatást, attól, hogy te My T-home-on azt nem látod. Mindenképp telefonálj, az a biztos megoldás, de fontos, hogy tudd a saját titkos kódodat, ha megváltoztattad akkor azt amire megváltoztattad.
Esetleg még nézd meg, hogy a cím mellett, nincs-e egy lefele nyíl, ahol tudsz másik címet választani. Mondjuk az egyik címből hiányzik egy ajtószám, vagy emelet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!