Mostanában rengetegszer (napi 5-10) szer elmegy az internet itthon kb egy hónapja. A telekomot hívtuk már sokszor, nem tudnak mit csinálni, néha küldenek egy sms-t hogy megjavították a hibát, de ennek nyomát sem látjuk. Mit lehetne tenni?
Milyen routered van, lehet az vacakol.
Esetleg már netszolgáltató nincs?
"Van valamilyen beállítás esetleg amivel fixálható lenne a hiba?"
Hibabejelentésnek hívják.
"tesókám, ha ennyire idézgetni szeretnél "
Ha már itt tartunk, elég kicsi az esélye hogy a tesókád lennék.
Ha ilyen a modorod, akkor nem csodálkozom rajta hogy nem tudod elintézni.
A hibabejelentések azonosítóit feljegyezve, már a harmadik alkalmat követően személyes vagy írásos bejelentés következne, majd a szolgáltatás hibás teljesítése miatti jóváírás. Ha ezek után sem sikerül a dolog, a szolgáltatási szerződésben foglaltakra hivatkozva kártérítési igény benyújtása.
Telefonálgatni nagyanyám is tud, csak ehhez az esethez kísértetiesen hasonlóan nem intéz el semmit.
"Mostanában rengetegszer (napi 5-10) szer"
Ha ez neked nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor nem is kell bejelenteni.
Ha ez gondot okoz, nem tudom mit csináltál egy hónapon keresztül?
Ha a tesóiddal wifizel és leszakad, már hívhatod is a szolgáltatót hogy most nézzék meg, most nem megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!