Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A TheVR Youtube csapat mögött...

A TheVR Youtube csapat mögött sok szponzor van, hogy ennyire sikeresek?

Figyelt kérdés

2016. dec. 3. 18:34
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
47%

A sikernek mi köze van a szponzorokhoz ?

Egyébként igen.

2016. dec. 3. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
#-es Szerintem kb. 90% köze van hozzá...
2016. dec. 3. 18:39
 3/12 anonim ***** válasza:
67%
Mégis milyen összefüggésben ?
2016. dec. 3. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
73%

A youtube "sikeresség" titkát keresed? A világ legsikeresebb youtuberéről csak annyit lehet tudni hogy egy felnőtt nő (vagy még az se biztos) mert csak a kezét lehet látni. Gyerekjátékokat csomagol ki elég bénán és játszogat is velük keveset.

Hát igen. Megérett a világ a pusztulásra.

2016. dec. 4. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
85%

Ha tudni akarod a nagy titkukat most elárulom: professzionális marketing.

A marketing tudásuk juttatta őket idáig. Felfedezhető náluk minden fontos marketing szabály.


1. Marketing pszichológia. Például:

Nem véletlen hogy folyamatosan mondják a nézőiknek hogy Ti vagytok a legjobbak. Azért ezt mondják mert ők ezt szeretnék viszont hallani a nézőktől. Mit mond mindegyik tipikus rajongójuk? Emlékeztek?

Folyamatosan sulykolják a nézőkbe hogy sokat dolgoznak és csak a nézőkért élnek. Ha elégszer ismételgetsz valamit akkor azt tényként fogják elfogadni az emberek.

Szlogeneket és kulcsszavakat használnak és ezeket ültetik el a nézők fejében. Manipuláció.


2. A névválasztásuk is tudatos volt marketing szempontból:

A VR-t tartalmazza ami egy általánosan ismert fogalom volt már akkor is amikor ők feltűntek.

Ez egy régi recept. Válassz egy már bejáratott ismert nevet vagy kifejezést a cégednek vagy a termékednek. Az ő esetükben a csatornának. Ezért a csatornájuk neve már elsőre ismerősen csengett mindenkinek.


3. Szakosodj egy kiemelt területre:

Ez náluk a VR szemüvegeké volt. Természetesen nem ők dobták be a köztudatba a VR-t mert már amikor ők megjelentek addigra a VR mint kifejezés már mindenkinek a számára ismert volt. Ők csak ezt lovagolták meg. A VR termékekről akkor már cikkezett több éve a prohardver. Már 2008-ban sokat olvastam az Oculusról.

De ők sikeresen elhitették a nézőkkel hogy ők vitték be a köztudatba a VR-t. Pedig ez fordítva volt.

Ezután már megtehették hogy már szinte csak szimpla gameplayekkel foglalkoznak az egyik csatornájukon és a másikon mindenféle egyéb szponzori készülékek prospektusszövegét mondják vissza a saját szavaikkal.


4. Piackutatás és klientúra megtartás: Folyamatosan felmérik és puhatolják hogy mire van szüksége a nézőiknek és aszerint alakítják a műsoraikat. Nyereményjátékokat tartanak időnként. Azt nyújtják amit elvárnak a nézők.


5. Reklámozás: Már az elejétől kezdve rendezvényeket szerveztek vagy más által szervezetteken szerepeltek. Mint például az elején szerveztek egy VR szemüveg bemutatót amit nem önzetlenül tettek. Ők ezzel elsősorban a csatornájukat és magukat promózták. Csak a másodlagos cél volt az hogy bemutassák a VR technológiát.


Van még további 7 marketing pont de már nem sorolom fel őket mert így is hosszú a szöveg. De azoknak a pontoknak is eleget tettek.


Az történt hogy a rajongóik agyát beletették egy marketing feliratú mosógépbe és az eredmény magáért beszél. Most már bármit csinálnak azt megnézik. Ez az amit az átlag videós nem tud és ezért nem tudja megfejteni őket. Ezért előzték le a majdnem mindegyik magyar videóst. Pedig ilyen egyszerű az egész. (Amikor azt nyilatkozták hogy nem tudják a sikerük titkát akkor füllentettek - ha elárulják akkor maguk alatt vágták volna a fát) Követtek és követnek el hibákat de még így is jól működik a marketing gépezetük.

Ez egy jól behatárolható kőkemény üzlet. Úgy működnek mint egy cég. Komoly marketingstratégiával - ügyfélkörrel és profittal. Ha holnaptól megszűnnének a csatornákból származó bevételek akkor bezárnák boltot. Mint ahogy minden más cég tenné. Vagy átköltöznének csak egy másik műsorszolgáltató platformra ahol a megszokott bevételeket lehet realizálni. Előbb utóbb ez lesz mert a Youtube Reddel nem titkolt célja az anyacégnek hogy oda terelje át a jövőben a profitorientált csatornákat és előbb megnyirbálja majd végül megszüntesse a reklám jutalékos rendszert.

2016. dec. 28. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
83%
Azt még kifelejtettem hogy igen jól érzed a szponzoroknak és a youtube partnercégeknek is nagy és fontos szerepük van a marketing gépezetben. De ők már az indulásnál rendelkeztek a szükséges marketing tudással.
2016. dec. 28. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
45%

Míly ömlengős rajongói, sikerelemzés volt ez az utolsó szösszenet.

Összefogtad a nyáladzásban a munka nélküli megélhetést, a marketinget.

Látszik, te se dolgoztál még életedben, mint a kedvenceid, a TheVRatyik.

Ez hát a jövő, nem termeltek, nem dolgoztok, gombnyomogató számítógép matyik.

2016. dec. 31. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
94%

Nagyon jól összefoglalta a marketinges dolgot, viszont utóbbi hónapokban azért erősen érződik rajta, hogy kik is ők valójában és hova is terelődik el a csatorna, most volt egy elég nagy huszárvágás azért rajta, persze a sok agymosott rajongó ebből semmit nem vett észre, még tapsol is, de én mint józan gondolkodású látom az irányt amerre tartanak és elég nagy baj, hogy ide jutottak. Már én se nézem őket egy jó ideje, pont ezért. Persze ennyi erővel senkit nem kell nézni, mert mindegyik csatorna ha nagyra nő, ide jut.

Ó, persze ők k#rva jól megélnek belőle, szóval pont le fogják sz#rni az egészet.


Kíváncsi vagyok azért ez a fajta marketing, reklámfizetős rendszer meddig fog működni globálisan, mert most még eltartja őket és a sok többit is a nyálzó rajongói tábor a nézéssel, erre fizet a szponzor, de előbb utóbb kimegy a ló az egész alól, hiába szponzorálnak, ha a nézőréteg szart se vesz, nem fog érni semmit a reklám, ergo csökken a bevétel, kevesebbet ad a szponzor is. Aztán bezárnak. Bár amekkora érzékük van ehhez, simán helyállnának másféle rendszerben is.

Addig meg kiélvezik a lehetőséget, a könnyű fizikai munkával, ráadásul hobbijuk is, jól szarrászedik magukat.


Nem csodálkoznék rajta, ha 10 év múlva ott vigyorognának valamelyik közcsatorna celebjei között, akármilyen idióta műsort vezetve, vagy épp rádiósként, akármi, mert eléggé multifunkcionális celebnek felhasználhatóak.

2017. jan. 7. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:
Persze hogy soka szponzor. Jani pl. nemrég említette a Cwenegát is. gyakorlatilag a MS és Sony hazai képviselete is pacsizgat velük. De ez érthető, hiszen félmillióan vannak feliratkozva Youtuben Vr-ékra.
2017. júl. 15. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Azt azért ne felejtsük el, hogy sok a dupla, tripla feliratkozó. Jó, ha 500k feliratkozó szám 250k igazi emebert takar. A nézettség is ugyanez, hogy sokan többször is megnéznek egy videót és mindig növekedik a számláló.

A szponzoros témában nyomulósak, főleg ők keresik meg a cégeket és nem fordítva. Ettől még nem lesz igaz, hogy ők honosították meg magyarországon a ytube szponzorációt, de az biztos, hogy ők keresik fel a cégeket a legaktívabban. Sok ytuber csak ül pcsáján és várja, hogy őt keressék meg a cégek. Jól kerehetnek a szponzorból, ezért pofátlan, hogy adományokat is elfogadnak. Lgalább jótékony célra ajánlanák mindet, mint sokszor teszi ezt Zsozéatya. Látjátok, Zsozé a ytube király, hiába kis csatornája van a vrhez képest.

2017. júl. 15. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!