Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hova lett a maradék 1,3 GB...

Hova lett a maradék 1,3 GB adatforgalmam?

Figyelt kérdés

Már lassan egy éve van T-mobilos wifis 4G mobilinternetem. Sokszor kevésnek találtam a 8 GB-ot a csomagban, de eddig egyszer sem mértem le teljesen a hónap elejétől az adatforgalmat, azonban most megpróbáltam (nem a hónap elejétől) és azt vettem észre, hogy valami nem oké.


[link]


Amint ezen a képen látható az usb-s Alcatel one touch routerben megtörtént a nullázás 2016.08.31-én 20:06-kor. Ekkor maradt 5,97 GB adatforgalmam, legalábbis a Telekom weboldala szerint. (5,97*1024=6113,28 MB)


2016.09.08-án 12:36-kor kaptam meg az sms-t arról, hogy az adategyenlegem (a megmaradt 5,97 GB) elfogyott, viszont a router számlálója a nullázás óta csak 4,65 GB-ot számolt. (4,65*1024=4761,6 MB)


[link]


(6113,28-4761,6=1351,68 MB) Mindezek után egy kérdésem van. Hova tűnt 1,3 GB?



2016. szept. 9. 09:12
 1/6 A kérdező kommentje:

*Második kép linkje

[link]

2016. szept. 9. 09:16
 2/6 anonim ***** válasza:

Ezt leginkább a telekomtól kéne megkérdezni, de amilyen simlis tetű cég, úgyis csak hazudnának valamit.

Én évekig szívtam velük úgyanígy mobilnettel, aztán lemondtam a francba az egészet és átmentem a telenorhoz. Tudom hogy ez most reklámnak hangzik, de lesz..rom, a telekomnak addig vagy fontos, amig a nyakadba nem sóznak egy újabb előfizetést, utána már le vagy ejtve..

A telenornál jelenleg 2x100 GB mobilnetet kapok olcsóbbért, mint a telekomnál 1x30 GB-ot..

2016. szept. 9. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Legszívesebben én is lemondanám, de még visszavan egy év hűségidő, kötbért meg nem fizetem ki, akkor inkább abból a pénzből kifizetem a havidíjakat.
2016. szept. 9. 09:39
 4/6 anonim ***** válasza:
Akkor viszont tényleg reklamálni kell. Úgysem fognak elismerni semmit, de legalább dolgozzanak egy kicsit a panaszkezeléssel..
2016. szept. 9. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nekem a legutóbbi két számlán ( július, augusztus ), van egy olyan tétel hogy "Számla újranyomtatása" és 500 Ft-ért. Mivel mi nem kértük ezt (miért is kérnénk, ha a fiókunkból bármikor, ingyen le lehet tölteni a számlát), ezért rögtön írtam egy e-mailt hogy nézzenek utána, és írják jóvá. Ennek 36 napja, választ azóta sem kaptam, de a most pár napja érkezett számlán ugyanúgy rajta van ez az 500 Ft-os cucc. A telefonos ügyfélszolgálat nem is látta hogy írtam levelet, pedig még automatikus visszaigazolás is érkezett tőlük. Most megint tettem panaszt, amire megint 30 napos határidővel ( nem ) válaszolnak. Hihetetlen egy cég...
2016. szept. 9. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Nekem is hasonló gondom volt a T-fossal! Nem tudom, hogy neked ez előfizetéses, vagy feltöltős - e??? Nálam feltöltős volt, és ugyanezt csinálták velem is!!! Nekem legalább válaszoltak!Az Én esetem magyarázata a következő volt: 30 napos számlálási ciklus volt! Minden hónapban újra indul a 30 nap! Tehát,ha pl 2016. 01.01 -én feltöltöd az 2016. 01. 30-ig érvényes, de nyugodtan számolj még vissza -1 napot!!! A mai napig nem értem, hogy ez ,hogy jön ki nekik!!! Vagyis a TÉNYLEGES LEJÁRATA A FELTÖLTÉSNEK 2016. 01. 29. LESZ!!!! Amennyiben ezen időszak alatt nem használod fel az összeset, úgy azt szépen OTTHAGYOD NEKIK!!! Más szóval LENYÚLJÁK!!!! Még valamit: ha előbb töltöd fel mint a (30?) nap lejárna pl 2016. 01. 18. a 30 nap ettől a dátumtól indul újra!!!! Rohadt , szemét TOLVAJ BANDA!!! Minél hamarabb SZABADULJ MEG TŐLÜK ez a tanácsom!!!!
2016. szept. 10. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!