Hogyan ellenőrizhetem, hogy a marketingesem tényleg létrehozott-e hirdetést a facebook-on?
Ha a tiéd a Facebook oldal, meg tudod nézni az aktív hirdetéseket. Látod, hogy mi kiemelt és mi nem. Azon kívül, ha fizetős hirdetést hozol létre, e-mailben küld a Facebook számlát is. Lehet, hogy csak akkor, ha lefutott a hirdetés, vagy havonta, de akkor is van nyoma. Van hirdetéskezelő, azt is meg tudod nézni, hogy hány embert ért el a hirdetésed magától, és hányat a fizetett kiemelés által. Picit járj utána a témának, nem árt, ha képben vagy.
Google: facebook hirdetés (30 perc alatt ki tudsz okosodni annyira, hogy ne legyenek kétségeid a marketingesed munkájával kapcsolatban. Amúgy meg elég romboló munkát végez a marketinges, ha 13x osztja meg ugyanazt az eseményt. Szerinted hányan tiltották már le úgy, hogy soha többé ne lássák, amit megoszt?
OK, ez szép tőled. Én csak leírtam, hogy a marketinges eg kamus. Az ugyanis nem marketing, hogy 13* megoszt valamit. Hanem egy f*s.
Egyáltalán miről szól a szerződés? A marketingesnek munkadíja is van, a hirdetés díját pedig ezen felül kell fizetni. Ez lehet fix összeg, de akár jutalékot is kérhet az elhirdetett összeg után. Ezek nem lettek letisztázva?
Gyanítom, hogy ez nem marketinges volt, csak kókler. Szerintem keress másikat.
Kérdező! " Én is arra gondoltam, hogy mennyire unhatják már ugyan azt olvasni egy csoporton belül ;) Akkor - ha jól értettem- egy-egy "megosztásnál" látnom kellene, hogy az egy hirdetés, vagy csak sima megosztás.... Bocs, de nagyon nem vagyok képben facebook-ban, ezért bíztam másra a feladatot..." Te jó isten, téged aztán tényleg úgy át..., mint kakit a palánkon! ne haragudj, de neked ezek szerint lövésed nincs a hirdetés mibenlétéről!
A hirdetést a hirdetéskezelőben kell létrehozni és pénzbe kerül, amit a Facebooknak fizetsz!
A megosztás NEM HIRDETÉS!
Ha csoportokba teszi be, az sem az!
Kicsit nézz már utána ezeknek a dolgoknak, mert így fizetni fogsz a semmire és úgy átvágnak, ahogy csak tudnak! Legalább vegyél valami tudásanyagot, online tanfolyamot vagy menj el FB képzésre!
A facebook-on egyébként kb max 20 perc alatt el tudod olvasni nagyjából a facebook hirdetési rendszerét. Az alapján bárki megérti, miről is szól.
13-szor osztotta meg ugyanazt? Vagy úgy értetted, hogy 13-an osztották meg ugyanazt? Mert nem mindegy. :)
A legegyszerűbben úgy látod, hogy ha megnézed a szóban forgó eseményt, amit kiemelt elviekben a marketinges- oda van írva alá, hogy hány embert ért el egy kis csíkkal- ha pl 10000 embert, akkor meghirdette, ha csak 170-et, akkor nem igen.
Üdv, egy nemrég elhelyezkedett marketinges. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!