Az miért van ha játszok egy internetes multiplayer játékon, (Star Wars: Battlefront) akkor miért nem tudok játszani az internet sebesség miatt, ha a feladatkezelőben meg a hálózat kihasználtsága 1%?
Mire alapozod, hogy az internetsebesség az akadály?
Egyébként nagyon sokan feledkeznek meg arról, hogy az internetes adatfolyam több olyan helyen is átmegy, ahol az áteresztés sebessége csökkenhet. Hiába hülyítik a népet a szolgáltatók a teljesen fölösleges csillió bites sávszélességgel, ha az, ahonnan töltök, csak csepegtetve adja a cuccot. Azon pedig segíteni sem mi, sem a szolgáltató nem tud. Ha a játékszerver kapacitása kicsi, vagy egyszerre túl sokan használják, akkor bizony lassú lesz.
2 Mbps valójában rengeteg. Videólejátszáskor sem használunk ennyit. Ha a program elégedetlen, annak valami fura oka lehet. Másféle nethasználatnál rendben van a sávszélességed?
Talán érdemes rákérdezni a szolgáltatónál, hogy egész véletlenül nem szűkítik-e ezt a forgalmat, alárendelt fontosságúnak ítélve a netes tévézőkkel szemben. Azt is érdemes lenne megtudnod valamelyik társtól, ha ez egyáltalán megoldható, hogy náluk az a kiírt érték vajon a tényleges forgalmat jelenti-e, vagy csak náluk ennyire van beállítva a maximum. És hogy ők mennyinek látják a te sávszélességedet.
Az is lehet, hogy a játék adatforgalma egy kiválasztott porton át zajlik, és a routeren ezt a portot folyamatosan átengedőre kell állítani, hogy a tűzfal ne akadályozzon. Torrentezésnél például ez tud gondot okozni. A szoftveres tűzfaladat is hangold úgy, hogy ez a program a kívánt IP-vel az összes porton TCP/IP és UDP protokoll szerint is szabadon kommunikálhasson. Fura helyzet, de szerintem van megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!