Bolárkaa kérdése:
Az adapterem romlott el vagy nincs internet szolgáltatás?
Figyelt kérdés
Minden világit a cable link villog, mért van ez? mert nem tudok internetre fellépni. Valaki tud segíteni?#internet #Cabele link
2016. jan. 27. 10:05
1/4 anonim 



válasza:





Ez így nagyon kevés infó. Próbáld újraindítani ha nem jó hívd fel a szolgáltatót vagy írj többet a problémáról.
2/4 A kérdező kommentje:
A modem tipusa Thomson A vonal hetek óta meg-megszakad. Vagy modem restarttal vagy koax kábel ki-be húzással általában feléled a kapcsolat de sokszor várnom kell fél órát, amíg újra hozzájutok az internethez.
2016. jan. 27. 10:16
3/4 anonim 



válasza:





Hát akkor ez bejelentős ők meg tudják nézni a modem a gond vagy maga a szolgáltatás ilyen gyenge arra. Hívd a hibabejelentőt. Nem a te dolgod kideríteni a problémát ilyen esetben majd ők megoldják. Ezért fizetsz.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod
2016. jan. 27. 10:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!