Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Egy wevbszerver modulon...

Egy wevbszerver modulon keresztül szeretnék a net-re csatlakozni. Hogyan kell megállapítani (megadni ) az IP-címet?

Figyelt kérdés

A routerem tipusa:ZTE ZXW10-W300

Jelenleg csak egy PC-t szolgál ki.


2015. dec. 7. 02:10
 1/5 A kérdező kommentje:
Bocsánat: Webszerver
2015. dec. 7. 02:22
 2/5 anonim ***** válasza:

Pontosítsd kérlek a kérdést!

A webszervert szeretnéd kívülről is elérni?

2015. dec. 7. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Tulajdonképpen egy aurdinó-panelre lenne ez a modul csatlakoztatva, amely panel pl hőmérsékleti, vagy egyéb adatokat töltene fel ezen a shielden keresztül a netre, amit máshonnan szeretnék leolvasni, a netről. Erősen kezdő vagyok, ha válaszolsz ezt vedd figyelembe. Köszönöm.
2015. dec. 7. 09:00
 4/5 anonim ***** válasza:

[link]

Ha addig megvagy, hogy helyi hálózaton az eszköz ip címét megadva a böngészőbe látod az adatokat amiket szeretnél, akkor már sínen vagy!


Innen már csak egy köpés, hogy a portforward-al megnyisd a routereden a 80-as portot és továbbítsd az eszköz felé! Tehát keress egy portforward beállítást (nem ismerem a routered) és a 80-as tcp portot irányítsd rá az arduino ip címére!


Most már a külső ip-det (amit a szolgáltató ad) megadva elérheted az eszközt!


A gond az, hogy dinamikus ipcímed lesz sajnos tehát a külső címed néha változni fog.



1. alternatíva:

Abban az esetben ha van egy távoli szerver ami 24/7 megy, elég lenne az adatokat elküldeni számára (mondjuk egy php szkript fogadná és feldolgozná) és sem portforwarddal sem a dinamikus ip-vel nem kellene bajlódni. Ehhez érdemes valami segédletet keresni, arduinoban én sem vagyok profi... :) valami ilyesmi kellene számodra akkor: [link]



2. alternatíva: ha maradsz a saját szerveres megoldásnál akkor megoldás lehet még a dinamikus ip ellen, ha a routered tud kezelni dinamikus dns szolgáltatást.

2015. dec. 7. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?