16-os pingel vagy duplájával bármilyen játékon lehet élvezhetően játszani? Pl cs 1.6
50 ping-ig élvezhetően tudsz játszani bármelyik játékon
de főleg az fps számit
Attól függ. 16 milliszekundum lesz a késleltetés, amíg egy fontos esemény, azaz adat a szerverről a gépedbe kerül. Az alaplap, videokártya továbbítja a monitorhoz, aminek az ideje szerencsére elhanyagolható. Tegyük fel, rosszabb minőségű monitorod van, és 10 ms késleltetése van. Ehhez hozzá jön az, hogy mondjuk 10 fps-el játszol, így a legrosszabb esetben 100 ms késleltetéssel kapod meg az információt. A te agyad körülbelül 150 ms késleltetéssel fogja fel az információt, amire 300 ms késleltetéssel reagálsz. Az egered irodai szintű így 125Hz-es, ami azt jelenti, hogy 8 ms késleltetése van. Ezt elküldi az alaplapnak, ami visszaküldi a szervernek, ami újabb 16 ms különbséggel ér oda.
Ez azt jelenti, hogy amikor kiugrott valaki a fal mögül, te 0,6 sec alatt tudtál reagálni a géped miatt. Ha neked 32 pinged lenne, akkor nem 0,6 sec lenne az össz késleltetés, hanem 0,632, ami az összeshez képest elhanyagolható, legalábbis akkor, ha causal szinten játszol.
100-tól kezd érdekesebb lenni cs-nél.
de pl Cubeengine alapú játékoknál 500-as is simán játszható(besz rás...)
Halo CE pedig 10 is sok...attól függ hogy van megírva a hálózati rész,van példa jó és ocsmány munkára is elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!