Lehet reklamálni, ha az internet huzamos ideig nem a megfelelő sávszélességet szolgáltatja?
Telekomnál vagyunk előfizetve 10 MB/s csomagra.
Hetek óta csak 3 MB/s mérek!
Tudom, a szerzőrésben garantált 1 MB/s van írva, de szerintem elég gáz, hogy ezért fizetünk 4000 Ft-ot, hogy nem azt kapjuk amire előfizettünk, sőt még ha 7-10 között menne azt mondom oké... De így? :D
Szerintetek hívjam fel őket ezzel kapcsolatba? Vagy úgy is csak a garantált 1 MB/s-ra fognak hivatkozni? :S
> Hetek óta csak 3 MB/s mérek!
> Tudom, a szerzőrésben garantált 1 MB/s van írva
Itt meg is állhatsz.
Mindenképp hívd őket mert ennyi internetsebességet mobil stick-kel is simán elérsz.
Én 5e-FT fizetek, igaz mikrohullámú internetem van(trevolnet),de én is minimum 6 Mbps-en netezek szinte akadás nélkül. Ráadásul Windows 10-en.
Amit kérhetsz az, hogy küldjenek ki egy szerelőt, nézzen rá. De pont amiatt, mert a garantált megvan, ez 3-5e forint lesz, szóval először a helyedben mindent kizárnék, ami a te oldaladról lehetséges:
-árnyékol a fal, elektromos zaj van ott, ahol jön át a kábel
-jól működik-e a router másnál
-router nélkül is lassú-e
-más rendszer alól is
-többi számítógépen is ilyen
-más, esetleg egy rövidebb UTP kábellel is ezt produkálja-e
-minden napszakban, hajnalban is ilyen
Ha te mindent megtettél, hogy megbizonyosodjál arról, hogy már eleve a bejövő jel gyenge, bármikor, akkor lehet tanácsot kérni a szolgáltató szerelőjétől, de sajnos sok csodára ne számíts.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!