Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Arra meg lehet kérni a szolgál...

Arra meg lehet kérni a szolgáltatót hogy vonják vissza a lemondásomat?

Figyelt kérdés

Jelenleg Telekom előfizetésem van, és ezt mondtam le. 4 éven keresztül náluk volt az IPTV, telefon, meg az internet előfizetésem és semmi panaszom nem lehetett rájuk, mert végig tökéletesen szolgáltattak.

Viszont bedobták a postaládába hogy kiépítésre került itt is a Digi 1000 Mbites hálózata.

A Telekomot le is mondtam ( nem volt rá hűség már egy ideje ), és mentem a Digi-hez hogy megrendeljem. AZ ügyfélszolgálaton viszont kiderült, hogy itt nincs kiépítve. Biztos valaki viccből dobta be a papírt.

Mondom nagyon jó.

A Telekom gondolom mindjárt kilövi a szolgáltatást és nem lesz semmi.

Szerintetek van lehetőségem visszavonni a felmondást?

Tudom, a hívjam fel őket, de ma már úgysem tudom, és hátha valakinek van itt erről tapasztalata. Mennyire nézi jó szemmel ezt a Telekom?



2015. jún. 26. 19:48
 1/3 belapus ***** válasza:

"...

Előfizető rendes felmondása

Az Előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést legfeljebb 8 napos felmondási határidővel bármikor jogosult további

jogkövetkezmények nélkül felmondani.

...

Az előfizetői szerződés megszűnésének napja, a felmondó nyilatkozat Szolgáltatóhoz történő megérkezését követő 8. nap.

..."

Ez az ÁSZF-ből van.

Úgy vélem - nincs tapasztalatom ilyenben -, akár semmisnek is tekinthetik a felmondást.

Hogy jó szemmel nézik-e ?Nem tudom, van-e a BAR-listához hasonló adatbázisuk "Jó ügyfél", "Rossz ügyfél", "Az első adandó alkalommal felmondó ügyfél" jelzőkkel, de még azt is el tudom képzelni, nem is érdekli őket.

2015. jún. 26. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Hát én mindig rendesen fizettem nekik a havidíjat, sosem volt elmaradásom. Laptopot, meg tévét is vettem már tőlük részletre. Azt is mindig kifizettem. Nem hiszem hogy olyan "rossz" ügyfél lennék.

Még csak az 5. napba vagyok. Akkor holnap fel is hívom őket, hogy tekintsék semmisnek a lemondást.

2015. jún. 26. 20:29
 3/3 A kérdező kommentje:

Hát ezt megszívtam.

Felhívtam a 1412-t, hogy mégsem akarom lemondani. Mondta hogy jó, és hogy akkor nem fogják kikapcsolni a szolgáltatást.

Erre fel meg a telefonbeszélgetésünk után 20 perccel kikapcsoltak mindent. Se net, se tv, se telefon...

A mobilomon lévő 1 GB-os netet használom most.

Ráadásul így nem is tudom felhívni őket, mert ugye a vezetékes telefont is kilőtték, a mobilom meg Vodafone-os, amivel egy csomó pénz lenne a hívás...

2015. jún. 27. 13:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!