Mennyi idő, míg bankkártyás fizetéssel megérkezik a pénz?
Eddig papír alapú csekken fizettem a T-Home TV meg internet számlámat.
Most átálltam náluk erre az elektronikus számlára, mert így megkaptam valami speciális kedvezményes csomagot, és sokkal olcsóbb az egész.
A lényeg hogy 06.13-án befizettem bankkártyával ezt a számlát, le is vonták a pénzt, és tegnap ( 06.19-én ) felhívott egy géphang a Telekomtól, hogy 9 161 Ft lejárt tartozásom van feléjük, és hogy fizessem be.
Már 1 hete befizettem. Mennyi idő még jóváírják?
Ahogy #1 írta, meg kell őket keresni és rendezni a dolgot.
G.
Felhívtam őket telefonon, és azt mondták hogy keveset fizettem be, és emiatt a rendszer nem írhatta jóvá automatikusan, és hogy utaljam át nekik a maradék összeget is.
Mondtam nekik, hogy ezt számlázták ki, ha akartam volna akkor sem tudtam volna többet fizetni, plusz alapból meg lett beszélve, hogy beállítanak egy speciális kedvezményt amivel olcsóbb lesz az egész.
Most felvett a nő valami hibajegyet, és 30 napon belül jelentkeznek a válaszukkal.
Hát ez így elég WTF cég...
Az egész Telekom egy vicc, ne lepődj meg...
G.
Tudom, 1 éve vagyok náluk, de kész katasztrófa az egész.
Most volt egy 4 hónapos időszak, amíg nem volt velük gond, de aztán felhívtak ezzel az elektronikus számla = kedvezőbb havidíj ajánlattal, és összedőlt minden.
Most azt sem tudom hogy mit csináljak, mert átutalni nem fogok nekik semmit az biztos, mert én rendesen kifizettem a számlát, de ezt meg nem akarják jóváírni.
Na mindegy. Majd kikapcsolják az egészet. Van mobilnetem is ( szerencsére az a Vodafone-tól ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!