WIFI routerem van, a PC-ken tökéletesen jól működik a net de mobilokkal egyáltalán nem vagy csak rövid ideig tudok felcsatlakozni. Mi lehet a baj?
Itthon wifis router van már évek óta, de csak az utóbbi időkben kezdtem Androidos mobilt használni. A Wifi kapcsolat le van jelszavazva, a mobil látja a kapcsolatot, beírom a jelszót, elfogadja. Utána az esetek 90%-ban próbál csatlakozni, kiírja hogy IP-cím lekérése van folyamatban, de aztán nem sikerül neki. Van, hogy ki is írja, hogy az IP-címet nem sikerült lekérni. Máskor felcsatlakozik magától időnként, de nagyon instabil, le-lelépeget a wifiről aztán visszaugrik, utána megint egy egész napig nincs semmi kapcsolat, holott a jelerőség tökéletes. Próbáltam a PC-n beállítani a titkosítási protokollt, WPA2-n volt, visszavettem WPA-ra, de továbbra is ez van. Mitől lehet ez? Az épület egész területén jellemző, akár két szobával arrébb vagyok, akár a router mellett 15 centiméterre.
Néha amikor kikapcsolom és újra próbálok csatlakozni a mobilon (mert ő amúgy állandóan próbálkozik), kiírja, hogy a hálózati pont nincs használatban, ezért nem lehet csatlakozni. Ezt nem értem, hiszen több gépen is az ezen router által biztosított internet működik.
Ha már több éve megvan, akkor ráférhet egy firmware frissítés.
Ezen kívül az Androidos cuccok nem minden Wi-Fi csatornát szeretnek. Ezek váltogatásával is érdemes próbálkozni.
szia! köszi a választ, de sajnos hülye vagyok ezekhez kissé. megkérdezhetem, hogy a firmware-t hogy lehet frissíteni? a router belső oldalán valahol?
illetve pontosan mit értesz a wifi csatorna váltogatása alatt? módosítsam a protokollját?
annyi még, hogy néha nem hajlandó bejönni a router belső oldala. a böngésző nem találja. ez mitől lehet?
szia! ez egy Cisco EPC3925
közben sikerült csatornát váltanom, aztán megint és megint, de változatlanul néha felcsatlakozik a mobil, aztán lezuhan, később pedig egyáltalán nem hajlandó ("IP-cím lekérése nem sikerült" v. "a hálózati pont nincs használatban" szöveggel nem tud csatlakozni) :(
Pedig a Cisco -tól minden szaki el van szállva, szóval elvileg jó a cucc.
Gondolom ez a szolgáltató routere ő hozta. Hívd fel az ügyfélszolgálatukat, és kérd meg hogy javítsák ki a hibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!