Minek köszönhető, hogy a kisebb, kevésbé felhasználóbarát email szolgáltatók még nem adták be a kulcsot?
Gondolok arra, hogy ugye a piac egyik nagy szolgáltatója a Gmail.
Nem vagyok infó szakember, de én is megtudom állapítani, hogy a gmail sokkal kedvezőbb feltételeket biztosít mondjuk egy freemail-lel szemben.
Biztos csökkent is a felhasználóik száma, de még mindig masszívan jelen vannak.
Gondolom egyik oka, hogy sokan nem akarnak váltani, de ettől függetlenül még mindig tapasztalom, hogy sokan oda regisztrálnak.
Miért?
Főleg, hogy sok oldal felhívja regisztráció közben a figyelmet, hogy a freemail nem elég stabil, előfordulhat, hogy nem érkezik meg soha az aktiváló email.
"Minek köszönhető, hogy a kisebb, kevésbé felhasználóbarát email szolgáltatók még nem adták be a kulcsot?"
a "tudatlan" felhasználók, meg a reklám amit lát/nem lát
vannak felh. akik nem bírnak váltani, valahogy "képtelen" elfogadni az újat, és elengedni a régit
meg vannak azok a felh. akik a "helyi" szolgáltatókban jobban bíznak
én jobban bízok egy amerikai szolgáltatóban mint egy kínai vagy magyarban
de igazán csak a saját munkámban bízok
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!