Digi vagy UPC lenne a megfelelő?
Sziasztok!
Szeretnék szolgáltatót cserélni, de nem tudom hogy melyik lenne előnyösebb számomra.
Csak internet érdekelne, telefon és TV nélkül.
UPC-nél a Fiber Power 60-as csomagot néztem 1 év hűségidővel.
A Diginél pedig a Diginet 200-as csomagot néztem hűség nélkül.
Nos engem az érdekelne hogy szerintetek melyik lenne a megfelelő, illetve milyen tapasztalataitok vannak a két szolgáltatóval?
Nekem mind 3 van. Budapesten.
UPC: Kiadott modem-router kombó egy kupac széklet színvonala. Óránként lefagy / újraindul / meghal... Ezt az eszközt nemrég cserélték, azóta az újraindulás megszűnt. Ami nem feltétlen jó, mert így addig nincs net, amíg én nem indítom újra a modem-routert.
Ügyfélszolgálat borzalmas. A web felületen még egy kérdés feltevés is hosszas hajtépés. Van, hogy csak hetek múlva kapok választ. és gyakorlatilag 0 segítséget kapok, mert csak ahhoz értenek, hogy "hagyjam ki a routert és csatlakozzak a modemhez, úgy próbáljam"
Csekkek néha "elvesznek" és azonnal megy az izmozás, hogy akkor most jól kikapcsoljuk, és fizessél az újrakapcsolásért is. Többször is volt ilyen a tavalyi évben. Hiába jeleztem az ügyfélszolgálaton a csekk hiányát, csak a következő hónapi csekkel érkezett új, de akkor már tartozás volt, és fenyegetőzés is.
Digi: Gigabites net bőségesen megvan. 6 év alatt 3 netszakadás volt, mind a házban bekövetkezett áramszünet alatt.
Ügyfélszolgálat szintén nem kiemelkedő szakértelemben. Nem IT-s végzettségű emberek ülnek a telefon túlvégén, így nem igazán értik néha, hogy mit is akarok, de segítőkészségben nincs hiány.
Csekkek minden alkalommal időben érkeznek. Ha véletlen nem határidőre sikerül befizetnem, akkor telefonon egy ügyfélszolgálatos, emberhez méltó hangnemben tájékoztat az elmaradásról.
T-t csak így a végén röviden említeném. Velük az évek során különösebb gond nem volt, egész addig, amíg nem került az egyik szolgáltatás megszüntetésre. Nos azzal még mai napig is küzdök, pedig 2013-ban mondtam le a szolgáltatás, ma is kapok csekket, fizetési felszólítást, behajtással fenyegetést. Ügyfélszolgálat nem tud mit tenni, mert az ügyfélszámom már érvénytelen, lévén, hogy szolgáltatásom nincs náluk. pont...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!